Gå til innhold

Er jeg gravid ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg litt her .

Jeg sluttet på p-piller for ca 1 år siden , slik at vi skulle prøve å bli gravide .

Frem til nå har vi ikke lyktes :(

Men nå de siste dagene så har jeg vært litt kvalm (mest på kveldstid) Jeg har hatt mye halsbrann og stikking nederst i magen \ underlivet.

Jeg hadde menstrasjon her som jeg var ferdig med for 3 dager siden . Men har aldri hatt så lite blødning som det jeg hadde denne gangen ! Blødde ca 2 dager til sammen , og jeg er den som blør veldig mye og har kraftige smerter.

Har altså tatt en test , men den viste negativt :(

Spørsmålet mitt er , er jeg gravid ? :P Eller er det bare jeg som håper alt for mye slik at jeg blir "paranoid"

Håper jo veldig på å være det , men tror kanskje følelsene har tatt litt overhånd .

Håper noen kan gi meg svar på hva dere tror : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt umulig å svare på, men blødningen kan ha vært en festeblødning. Hadde det sånn i mitt første svangerskap. Vent noen dager med å teste på nytt.

Anonym poster: ea1f084cff1161339948149a5acd79c7

Skrevet

Synes selv det er umulig å svare på . hehe .

jeg ønsker jo det så indelig, men jeg vet jo ikke ettersom det er så "små" symtomer . De blødningene jeg hadde var i hvertfall til riktig tid som jeg skulle ha menstrasjon.

Men har samtidig slått det fra meg ettersom testen var negativ..

Jeg får bare ha tålmodoghet til å vente da.

Tusen takk for svar : )

Skrevet

Det der kunne nesten ha vært meg :-P Jeg har også i en 3 uker hatt stikkinger og vondt nederst i magen (kjennes ut som det er rundt livmor/eggstokker), jeg har hatt veldig vondt i brystene og de har vært tunge, men det har gått over nå. Jeg har også vært veldig trøtt og uggen/småkvalm, men det bortforklarte jeg med at alle rundt meg hadde influensa i den perioden. Noen dager før jeg egentlig skulle ha mensen fikk jeg en bitteliten blødning. Jeg blør også veldig mye og det er som oftest mørkerødt. Denne gangen var det nesten ingen ting, bare litt rosa/lysebrunt i papiret når jeg tørka meg og en liten dråpe eller to i truseinnlegget ila dagen. Jeg er nå 2 uker over ikm og har tatt to g.tester der begge var negative.. Jeg kan nok ikke hjelpe deg med å fortelle hva det er hos deg, men jeg skal til legen på fredag pga smertene i magen, så jeg kan i alle fall fortelle deg hva legen sier til meg ;-) Krysser fingrene for oss begge og håper at vi har små spirer i magene :-)

Skrevet

Høres nesten mer sansynelig på deg ettersom du har hatt vondt i brystene også . : ) Får håpe på det beste for deg (y)

Jeg for min del har ikke hatt dette så lenge . Som sagt så var jeg ferdig med min "menstrasjon" for 3 dager siden og ikke egentlig var noe menstrasjon . Vondt i magen \murringa har bare vært i 2 dager nå og samme med at jeg har vært kvalm . Derimot halsbrann har jeg snart hatt i 1 uke .

Tror jeg skal prøve å ta en test til om en ukes tid , så får vi se da.

Gi meg gjerne beskjed om hvordan det går for deg hos doktoren og håpe at vi begge har noen små nurk i magene våre :D

Lykke til !

Skrevet

Ja det er vel ikke annet å gjøre enn å håpe for oss begge ;-) jeg har vel egentlig gitt opp håpet om at jeg er gravid denne gangen.. Jeg har jo tross alt fått to negative g.tester.. Jeg får vel det endelige svaret på fredag :-) du må oppdatere meg om hvordan det går med deg også da! Lykke til til deg også!

Skrevet

Du må ikke gi opp håpet , selv om jeg er der selv :P

Har ei venninne som først og fremst ble fortalt at hun ikke fikk blitt gravid. Men ,de prøvde alikevel og tok test etter test med negativt resultat . Etter 3 mnd fant hun ut at hun var garvid etter en endelig test med positiv . Så man skal aldri si aldri :)

Jeg skal prøve å opptatere så bra jeg kan : ) Våkna nå i dag tidlig og var like kvalm som jeg var i går . Også med hodevondt ! Så vet virkelig ikke om det er at jeg blir dårlig , eller om det er at jeg er gravid (som jeg håper) Skal ta en ny test til forventet mens om 3 uker om jeg mistenker noe enda : )

Skrevet

Jeg har forresten en slik itens kløe . Mest på bena mine .. Oppå foten , under foten , på leggene, nederst på ryggen osv . Dette startet vel også i går kveld.

Skrevet

Nei jeg tror ikke du er gravid.

Anonym poster: 7c5f637608a3ecae971cb5635189a3e6

Skrevet

Nei , jeg har sikkert bare blitt paranoid fordi jeg ønsker det så sterkt.

Skrevet

Det er svært sjelden man har så mange og sterke symptomer så tidlig, så det er nok bare du som kjenner veldig godt etter og tolker alle ting i retning graviditet. Men du kan selvfølgelig være gravid for det, men det kan bare en test/blodprøve vise. Lykke til :)

Anonym poster: 0143709c196793fa93f25170a546b8ac

Skrevet

Hehe . Skjønner hva du sier her og tenkt på det selv :P

Men altså , hvis jeg hadde vært gravid så vet jeg ikke akkurat hvor langt på vei jeg hadde vært da . ca 5 uker tipper jeg .

Test har jeg tatt , men den var negativ . Men tror nok egentlig selv at jeg ikke er det :( Så må nok bare prøve videre .

Takk for det :)

Skrevet

Jeg hadde selv ingen andre symptomer enn sen mens og at jeg var veldig mye trøtt. Tok en test dagen etter ikm, den var negativ. Tok en test en uke etter, og den var negativ. Dro til legen for å ta en test der noen dager senere, den var negativ. Slo fra meg alt av graviditet frem til jeg var hos ei venninne noen uker senere som hadde bestilt billige tester fra nettet. Positiv! Da var jeg allerede ca 8 uker på vei, så alt er mulig! :)

Skrevet

Det var litt slik venninna mi hadde det : ) Alle var negative og til slutt var den positiv etter 3 mnd . Men hun hadde faktisk menstrasjon disse 3 mnd også .

Alt er mulig og jeg håper jo enda selv om jeg har fått mine tvil .hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...