☆☆☆ Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 ..då har vi plutseleg ein positiv graviditetstest å forhalde oss til. Anar ikkje kor langt eg er på veg, det kan vere ein månad, to eller kanskje opp mot to og ein halv. Legen har ikkje ledig time før midten av april, sjølv når problemstillinga er framlagt. Og vi som har fått beskjed om at spontan graviditet er svært usansynleg, og som derfor ikkje har brydd oss med prevensjon. Skal visst bli tobarnsmor..
Nordisk Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Gratulerer så mykje! Alltid kjekt med fleire sunnmøringar.
Gjest sug lut Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Det er en veldig hyggelig overraskelse, da - når man kommer over sjokket! Gratulerer til dere. Og så hyggelig at du annonserer det her inne!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Gratulerer, det var hyggelig å høre Hvis jeg ikke tar helt feil er din på alder med min yngste, så det blir sikkert kjempe stas med søsken når den tiden kommer.
☆☆☆ Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2013 Takk for gratulasjonar Er sprekkeferdig av lyst til å fortelle til kven som helst, men vi har inntil vidare bestemt oss for å halde det mellom oss. Då falt valget på å skrike ut her inne Lisja er 1 år i desse dagar, så det blir to tette på oss. Kor tett vil vise seg..
Dini Skrevet 13. mars 2013 #6 Skrevet 13. mars 2013 Gratulerer så mye, da er vi 2 stk som fikk oss en liten overraskelse denne mnd.. Tror jeg er ca 6 uker selv (ikke planlagt), og har ei lita på 13 mnd.. Gratulerer så mye til deg!
Gjest sug lut Skrevet 13. mars 2013 #7 Skrevet 13. mars 2013 Gratulerer så mye, da er vi 2 stk som fikk oss en liten overraskelse denne mnd.. Tror jeg er ca 6 uker selv (ikke planlagt), og har ei lita på 13 mnd.. Gratulerer så mye til deg! Gratulerer til deg også, Westroze!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 13. mars 2013 #8 Skrevet 13. mars 2013 Gratulerer så mye, da er vi 2 stk som fikk oss en liten overraskelse denne mnd.. Tror jeg er ca 6 uker selv (ikke planlagt), og har ei lita på 13 mnd.. Gratulerer så mye til deg! Gratulerer Så det i en annen tråd nå nettopp, men det ble så feil å bryte inn med gratulasjon der
☆☆☆ Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2013 Gratulerer så mye, da er vi 2 stk som fikk oss en liten overraskelse denne mnd.. Tror jeg er ca 6 uker selv (ikke planlagt), og har ei lita på 13 mnd.. Gratulerer så mye til deg! Gratulerer du også
ms.Pond Skrevet 13. mars 2013 #12 Skrevet 13. mars 2013 Hurra! Gratulerer så masse begge to! Det var like før vi ble tre i den gjengen, jeg fikk meg et sjokk forleden, men det var falsk alarm. Dessverre
Gjest Nerdens'mus Skrevet 13. mars 2013 #14 Skrevet 13. mars 2013 Gratulere bege to. Kjenner jeg fikk lyst til å forsikre meg om at spiralen sitter der den skal. Passer ikke med noen overaskelse her i gården nei.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 13. mars 2013 #15 Skrevet 13. mars 2013 Gratulere bege to. Kjenner jeg fikk lyst til å forsikre meg om at spiralen sitter der den skal. Passer ikke med noen overaskelse her i gården nei. Haha, jeg tenkte akkurat det samme (men unnlot først å si det høyt). Helt greit at jeg allerede har fått de barna jeg skal ha
Gjest amandine Skrevet 13. mars 2013 #17 Skrevet 13. mars 2013 Gratulerer masse! Det blir nok moro:-) Tette barn er supert, synes jeg, iallefall:-) ( men himmel det er fint at mine er 9 og 10 år...)
Gjest Nerdens'mus Skrevet 13. mars 2013 #18 Skrevet 13. mars 2013 Gratulere bege to. Kjenner jeg fikk lyst til å forsikre meg om at spiralen sitter der den skal. Passer ikke med noen overaskelse her i gården nei. Haha, jeg tenkte akkurat det samme (men unnlot først å si det høyt). Helt greit at jeg allerede har fått de barna jeg skal ha Har tenkt en til, men helst ikke før 2015 var så dårlig sist at vil helst at Junior skal skjønne litt mer i tilfelle det blir 9 månder med sykt slitten og kvalm.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 14. mars 2013 #20 Skrevet 14. mars 2013 Wiii!!! Gratulerer så mye til dere begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå