Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Foreldrekaffe kolliderer med tidlig ul som vi vil ta før påske, siden vi da skal fortelle slekta om graviditeten i påska, hvis ul viser at alt er ok. Dette er eneste ledige time, får ikke byttet. Og pappaen vil veldig gjerne være med på ul. Er vi dårlige foreldre da eller? Barnet er 2,5 år og vi sjal selvsagt fortelle ham at vi ikke kommer. Anonym poster: 79aa5f3f26d2f9cd8288084590ede740
Poteta Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Dra på UL. Man kan ikke få med seg alt som foreldre. Regner med det lir flere muligheter senere til kaffe
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Flere? Anonym poster: 79aa5f3f26d2f9cd8288084590ede740
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Hva er det å tenke? Vi kan ikke dra på påskefrokosten fordi far ikke får fri fra jobben og jeg har obligatorisk praksis i studiene.. Ikke noe å gjøre med det, ingen ting å tenke med det. Det er jo alltid noen som ikke har foreldrene sine der på slike tilstelninger, nissefrokost, påskefrokost, luciafrokost osv, det eneste som er synd er når det er samme unge hver eneste gang som aldri har foreldre/familie med seg.. Anonym poster: 580e17110aafc262186092c23db412c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå