3barnsmor_to_be Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Hvor høyt er det og har du fått noe behandling? Merker du noe selv til ditt høye blodtrykk??
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 jeg hadde veldig høyt blodtrykk i første svangerskap. merket ingenting, men plutselig var det 194/96. jeg ble satt på medisiner ut svangerskapet og måtte inn på sykehuset annen hver dag for å ligge i monitor og overvåke babyen. i dette svangerskapet har de valgt å sykemelde meg (stressende jobb uten mulighet for tilrettelegging pluss flere andre uro momenter som blødninger og bekkenløsning) og so far so good!!! normalt og stabilt blodtrykk, er nå i uke 29. Anonym poster: cf4a043e24c349256bfa7a60ece6f5bb
Rediken Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 I forrige svangerskap hadde jeg i verste tilfelle et undertrykk på 130 ble satt på trandate. Jeg hadde hodepine pga. Blodtrykket. Når jeg ikke er gravid er trykket helt fint.
3barnsmor_to_be Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2013 Takk for svar. Jeg har nemlig vanvittig hodepine og blodtrykk på ca 155/100 og er litt bekymret pga det... er redd for at det skal utvikle seg til SVF.. er også sykmeldt pga det, men selv om jeg kviler masse har jeg og vanvittig hjertebank! Flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå