Gå til innhold

Hvorfor synes noen dette er helt greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datet en fyr i fjor i noen måneder. Vi kom veldig godt overens, men jeg hadde ikke hverken tid eller lyst til et fast forhold. Derfor bestemte han seg plutselig for at vi ikke skulle date mer. Vi ble likevel enige om at vi kunne treffes en gang i blandt om det passet seg da vi hadde det gøy.

Vi hadde et par avtaler i desember og januar, han avlyste alle tre samme dagen pga diverse sykdom. Jeg lurte fælt på om det bare var pisspreik, men kom fram til at det sannsynligvis var sannheten og gadd ikke tenke noe mer på det. Men jeg må innrømme at jeg ble mektig lei ved den tredje avlysningen.

Den fjerde avtalen og siste sjanse fra min side, da jeg jo la opp dagen min etter avtalen og det ødela jo litt når han avlyste sånn i siste liten, klarte han å holde og vi hadde en koselig kveld.

Så skal han nå ut å reise og trengte noen som kunne mate katten hans en dag. Jeg sa (om enn en smule motvillig) at jeg kunne fordi jeg vet at han ikke har flust med folk som han har lyst til å overlate nøkkelen til og han vet nok at han kan stole på meg. Vi skulle treffes i kveld for at jeg skulle få nøkkelen.

Så AVLYSER han nå, fordi han har så mye han skal ha helst skulle hatt ferdig på jobb. Så jeg ber han kjøre innom meg etter jobb med nøkkel, men dessverre hadde han plutselig ikke firmabilen den kvelden da (som han har hver dag vanligvis).

Jeg lukter ugler i mosen, men blåser egentlig i det. Vet bare at jeg kommer til å droppe å avtale noe mer med han fremover.

Er jeg OVERmistenksom eller virker hele fyren litt ustabil?

Anonym poster: 45c3ab6cc9137eaacdd5b7895282ec24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da slipper du jo å mate katta. Må være greit det?

Anonym poster: be28b57f5836303e5cc163e77f641b22

Skrevet

HI

Nei....har sagt ja til det så det gjør jeg. Pleier å holde det jeg lover.

Nå ringte han forresten og sa at jeg kan komme allikevel. Han hadde "ordnet" seg på en eller annen måte......

Slitsomt dette....

Gjest Anybody
Skrevet

Han setter neppe avtalene med deg særlig høyt siden du har sagt dere bare har et løst og ledig forhold. Ingen unnskyldning, bare det jeg tror han tenker...

Skrevet

Ja, det er vel noe i det du sier. Men man kan jo ha litt respekt for hverandres tid likevel tenker jeg. Og det er da det slår meg at noen mennesker faktisk ikke tenker på andre noe særlig...med det resultat av at de ikke setter seg inn i andres situasjon.

Fjernet i hvert fall lysten på å ta en tur dit i kveld, men jeg må jo ha tak i de hersens nøklene. Og foretrekker å ta en tur dit i kveld enn at han kommer hit med de i morgen, da jeg har barna her.

Kjenner jeg må ta meg sammen litt for å gidde å gjøre dette...:((

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hadde akkurat tenkt å skrive det samme, hi, han eier ikke respekt for andres (din) tid.

Hadde gitt faen i hele fyren.

Greit du ikke vil gå tilbake på en avtale, men hvis du skal gjøre ham en tjeneste og han ikke har tid/mulighet, så er det jo ikke ditt problem, da må han jo ordne seg på en annen måte.

Jeg skulle hatt masse følelser for en fyr for å finne meg i sånt som dette......... ;)

Skrevet

Men da vet du jo at dette er siste gang du gidder å forholde deg til denne fyren. Nå får du tak i de nøklene, så mater du katten hans. Og så skyver du ham ut av livet ditt etterpå.

Skrevet

Jeg hadde gitt ham beskjed om å komme med nøklene en kveld barna mine ikke var hjemme eller finne noen annen til å passe katten.

:)

Skrevet

Hi

Ja, siste gang dette her. Æsj, jeg regner med at han kjøper en gave fra der han er...som takk for hjelpen.

Han bør servere god mat i kveld ;)

Gjest amandine
Skrevet

Tror ikke du skal regne med gave med mindre du sender direkte forespørsel med link til hva du ønsker deg. Han høres ikke ut som tankelesertypen...

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Tipper at han fortsatt liker deg, men ender opp med å avlyse i siste liten for å beskytte seg selv.

Respektløst? Ja. Men jeg tror at han sliter med å komme over deg

Skrevet

Tipper at han fortsatt liker deg, men ender opp med å avlyse i siste liten for å beskytte seg selv.

Oj..hvor kom den fra? Jeg tror kanskje du er litt spot on her.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Oj..hvor kom den fra? Jeg tror kanskje du er litt spot on her.

På seg seg selv kjenner man andre, hehe ;)

Men seriøst så var det det første som slo meg når du sier at du var den som tok opp at du ikke ønsket et fast forhold og han fortsetter å kontakte deg for så å avlyse i siste liten. Han vil så gjerne, tror jeg, men velger i siste liten å beskytte seg selv og å avstå. Hadde han ikke likt deg så tror jeg at han hadde sluttet for lenge siden å kontakte deg. Tror jeg...;)

Skrevet

HI

Må legge til at jeg liker han veldig godt også. Og hadde det ikke vært for et par tre ting som gjør det umulig for meg å velge han som livspartner så hadde vi kanskje vært et par nå. Men han er ikke den rette for meg, han er bare så rett likevel.

Men det er mulig at du har rett i det du sier...ga meg noe å tenke på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...