Gå til innhold

Fikk ikke bhgplass!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forbanna møkk! 2åringen har svært behov for å være i bhg.

 

Helsikke altså...

 

Måtte bare få det ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har det gått til?

Han har vel krav på plass

 

Anonym poster: 1205d38af4fb4411727b1c5e81546932

Skrevet

Uffda :-/ Trodde faktisk at alle barn fikk barnehageplass jeg.. :o

 

Anonym poster: 323d0a5fb233347a59e4483d62a82bdc

Skrevet

Spesielt! Er du hjemmeværende?

 

Anonym poster: 7b7fe0130bfccfa25e02747cbbc3299d

Skrevet

hvis barnet ditt er to år, han det krav på barnehageplass!!

 

Anonym poster: 4538bf6c196162f245c5f0e24bf4c088

Skrevet

Har skrevet klage, så vi får se hvor det fører. Jeg er hjemme med baby fram til slutten av sept. Søkte plass fra 1 august. Fatter det ikke... Trudde ungen skulle komme inn i allefall en av plassene jeg søkte.

Skrevet

2 åringen har jo krav på bhg plass, så da burde de jo funnet en plass så lenge du har søkt innenfor fristen...

Skrevet

Han har rett på plass, så det må du ikke gi deg på!

 

Anonym poster: b12818a123459873ffc20d295c51b19e

Gjest Anybody
Skrevet

Lovfestet plass skal barn ha i 2 året. Så plass har du faktisk lovfestet krav på.. Men du må ta det du får selv på andre siden Av byen desverre:/

Men klag og finn frem paragrafen til å slå i bordet med.

Skrevet

Hvis barnet er to år og du søkte innen fristen må det ha skjedd en feil. Ring inntakskontoret og skriv en skriftlig klage.

 

Anonym poster: 85b0d73de3a5dc7db249499276e2a54a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...