Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Blir nesten litt stressa her, for i hele dag har jeg kjent kraftige spark så langt ut til siden at jeg ikke fatter at det kan være babyen?! Tenker heller at det bare er leamus eller noen slags kramper (eh), men det er så masse!! Og siden spark forplanter seg og man gjerne kjenner dem litt lenger ut enn de egentlig er, begynte jeg å lure litt.. Har aldri kjent spark der, det er nesten i livet, verken nå eller forrige gang. Er bare i uke 24 så de turner jo mye enda, men.. tenker mye på leie siden jeg hadde sete sist gang, kjenner etter spark hele tiden. Foreløpig sparkes det nedover gitt.. Anonym poster: 0a6b7fc5bf220bca75d1aa8f9363acf7
Ikkesåallerværst Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Min siste lå i tverrleie frem til 34. Jeg kjente ikke spark i siden, men kjente liksom at det presset og sorengte på sidene, og at det var litt "tomt" (kun en følelse, kunne ikke kjenne det) ned mot bekkenet. Kjentes som om huden i siden skulle sprekke. Men dette bar da jeg bar litt lengre på vei enn deg. Jeg har begge ganger kjent spark overalt og ikke kjent hvordan babyen ligger, men hatt morkaka foran, så det kan jo ha noe å si? Første lå i hodeleie hele svangerskapet, og begge kom med hodet først. Lykke til
Poteta Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Min har liggi med hodeleie hele tiden frem til i forrige uke. Da fant han plutselig ut at han ville ligge i tverrleie... Festlig siden jeg nå er i uke 32. Men fremdeles masse tid til å snu seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå