Gå til innhold

Hva er ditt beste tips for å bli kvitt kviser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går liksom 2-3 røde kviser på haka ofte. Trodde man slapp sånt i 30åra men nei da. Tips mottas med stor takk.

Anonym poster: e35960377e15a01ccc6aab8ccfd1f116

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker stor forskjell på huden generelt når jeg spiser sunt og grovt. Men er også plaget med litt kviser dessverre...

Skrevet

Å "behandle" kviser som alt er kommet er null poeng.

Ha et sunnt kosthold og prøv å dropp mye sukker, fett og evt løk/hvitløk.

Skrevet

Jan marini sin serie syns jeg er veldig bra. Koster mye, men er drøyt i bruk. Så totalt sett sparer man nok penger ift mange andre produkter

Skrevet

Takk,flere?

Anonym poster: e35960377e15a01ccc6aab8ccfd1f116

Skrevet

Det er sikkert individuelt, men jeg får innmari dårlig hud av stress. så et tips er å unngå det. :)

Ettersom jeg også er over 30 merker jeg at huden min blir styggere om jeg bruker produkter som er begegnet på uren hud, jeg får stram/rød/flassete hud og mer kviser.

Jeg har best nytte av å bruke milde hudpleieprodukter, jeg har sansen for clarins pure melt clensing gel, jeg skifter på den og md formulations clenser,

også har md formulations et serum som brukes under fuktighetskrem som gjør underverker for min hud i alle fall. Huden min blir mye klarere og mykere når jeg bruker det.

peeling et par ganger i uka og rense- eller fuktighetsmaske etter behov, damp ( varmtvann i vasken og håndkle over hodet i 10 minutter) når jeg gidder.( men der er så kjedelig)

Men egentlig vil jeg anbefale å få en time hos hudpleier om du ikke har gjort det, da kan du få råd om hva som passer for akkurat din hud,

Skrevet

Ikke dytte trynet fullt av kremer , salver og annet dritt.. la huden få være naturlig, slik den er ment å være.

Ellers, holde seg unna mye sukker og brus :)

Skrevet

Det som hjelper meg er å kutte ned på melkeprodukter, særlig melk. Goodle acne+dairy så ser du hvorfor:-)

Skrevet

Jeg bruker Mary-Kay og er veldig fornøyd med det. Men på meg hjelper det også å spise sunt og trene! Etter jeg begynte å trene regelmessig fikk jeg mye finere hud.

Anonym poster: f9fd9b823a27e161c91a8de558600e01

Skrevet

Jeg brukte Basiron (fåes kjøpt på apoteket) mot kviser da jeg var yngre. Det funket veldig bra! Men jeg smurte det på, og lot det være natten over. Vasket meg i ansiktet om morgenen, og det ble bedre og bedre for hver dag.

Men.. Dessverre så gjør det sånn at sengeklær o.l farger av.. Litt kjedli d, men kvisene forsvinner. Det hjelper og drikke mye vann også!

Lykke til :D

Anonym poster: d5231fbcb7bf94393e732ef7c37c071c

Skrevet

Hormonprevensjon er døden for min hud..

Og så opplever jeg at jo mindre jeg styrer med huden, jo bedre blir den.

Gjest Anybody
Skrevet

Kvise gelen fra Nuskin. Fåes kjøpt i nettbutikk eller på Nuskin butikken i vika :) jeg sverger til den ;)

Skrevet

Hvis det er hormonelle bylle-kviser du plages med, så er mitt beste tips å gå til hudlegen å få resept på isotretinon.

Vanlige småkviser kan komme av bl.a dårlige produkter.

Anonym poster: 0f465407f900b2dd7ef75c36d561fdee

Skrevet

Hvis det er hormonelle bylle-kviser du plages med, så er mitt beste tips å gå til hudlegen å få resept på isotretinon.

Vanlige småkviser kan komme av bl.a dårlige produkter.

Anonym poster: 0f465407f900b2dd7ef75c36d561fdee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...