Gå til innhold

Mulig å bli matforgiftet av Blå Castello ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiste denne osten, i ganske store mengder, og registrerte at den ikke smakte helt som den pleide. I min grådighet valgte jeg å overse det, for syns alltid smaken varierer litt på denne osten. den var ny i pakken.

7 timer etterpå våkner jeg av middels sterke smerter i mellomgulvet. Ikke den vanlig "omgangssykemageknipen". Etter et par timer blir jeg i tillegg skikkelig kvalm, går på do og kaster etterhvert opp. Dundrende hodepine.Sånn går timene.

Tenkte med en gang at det var osten, pga smertene i mellomgulvet. Magen er også veldig øm når jeg trykker på den.

Nå, et døgn etter, er jeg bare slapp og litt uggen i magen.

hva tenker dere ?

Anonym poster: 7cec73025211ed1cc09c8216c4480b04

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Kan være den, kan være noe annet.

Skrevet

:-) Det kan det :-)

Har bare alltid tenkt at det ikke er mulig å bli syk av ost. Om det nå er osten;-) Ingen andre i familien er syke, og ungene er jo alltid de første som får omgangssyken. Jeg har ikke vært i kontakt med andre den siste uken, faktisk:O

HI

Skrevet

:-) Det kan det :-)

Har bare alltid tenkt at det ikke er mulig å bli syk av ost. Om det nå er osten;-) Ingen andre i familien er syke, og ungene er jo alltid de første som får omgangssyken. Jeg har ikke vært i kontakt med andre den siste uken, faktisk:O

HI

Regner med at du ikke er gravid?

Kan jo være listeria du har fått i deg, mener det kan gi de symptomene du beskriver. I så fall ville jeg tatt med resten og fått den sjekket så de evt kan trekke tilbake et eventuelt restparti.

Anonym poster: 094485b80024b6ee3d01c33f72b3865a

Skrevet

Er ikke gravid. Hvor tar jeg den med ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...