Gå til innhold

Syk, syk og atter syk.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært syk en trillion ganger siden september.

Tips til hva jeg kan gjøre? Eller er det noe i huset kanskje?

Forkjølt er sykdommen. Leeeei

 

Anonym poster: e709149d01901b0631e89af55eca42fc

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

TA TRAN.

 

Hver dag, ikke bare "når du husker det".

Skrevet

God hygiene. Vask egne hender og barns hender etter endt arbeidsdag og dere kommer hjem. Bytt klær. Jeg pleier alltid å bytte til "inneklær" (les joggebukse) når jeg kommer hjem, og jeg leste en eller annen plass at dette kan gjøre at man blir mindre syk.

 

Spis, og sov godt. Ta vitaminer\tran

 

Anonym poster: ef5aa0a6e82602a168d6514105658fa7

Skrevet

spis sunt og godt, drikk MYE vann. God hygiene, kle deg etter forholdene.

Vitamintilskudd om du mangler vitaminer.

Ellers, vær litt i aktivitet. UT å trim!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...