Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Har vært syk en trillion ganger siden september. Tips til hva jeg kan gjøre? Eller er det noe i huset kanskje? Forkjølt er sykdommen. Leeeei Anonym poster: e709149d01901b0631e89af55eca42fc
Gjest Antarctica Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 TA TRAN. Hver dag, ikke bare "når du husker det".
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 God hygiene. Vask egne hender og barns hender etter endt arbeidsdag og dere kommer hjem. Bytt klær. Jeg pleier alltid å bytte til "inneklær" (les joggebukse) når jeg kommer hjem, og jeg leste en eller annen plass at dette kan gjøre at man blir mindre syk. Spis, og sov godt. Ta vitaminer\tran Anonym poster: ef5aa0a6e82602a168d6514105658fa7
katha90 Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 spis sunt og godt, drikk MYE vann. God hygiene, kle deg etter forholdene. Vitamintilskudd om du mangler vitaminer. Ellers, vær litt i aktivitet. UT å trim!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå