Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det er ingen som aaaaner!

Har et barn, men han er så stor nå. Har desverre ingen mann heller, så blir nok ikke noen flere barn på meg :( Er desverre litt gammel, og kommer hvertfall til å bikke 40 om jeg skal finne en mann som er interessert, og at vi blir nok kjent til å bestemme om vi skal etablere familie sammen.

AHHH! At jeg ikke benyttet sjansen til å få flere barn mens jeg kunne! :(

Sitter bare å ser alle de fine klærne, leser på utstyr og tenker på alt babyen min kunne fått.. Jaja, får heller bare være så god tenåringsmamma som mulig- holde meg unna å reise til helvette som min sønn så fint sier :P

Anonym poster: d623a7012d9de8e4a3147c9d040a0e9b

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Det er lov å være babysyk og lengelsel, samme om man er 20 eller 40 kan ingen kimse av.

Mange vil nok alltid ha en lengt etter flere barn, selv om de har mange fra før og egentlig burde være fornøyde, i andres øyne.

Jeg er 38 år og venter mitt første barn etter 8 års prøving, så jeg vet mye om det å lengte etter et barn.

Men sjansen er der jo for deg, selv om det ikke blir lett kanskje?

Er jo mange hensyn å ta og ikke bare bare å hoppe på nærmeste mann for å bli gravid heller ;)

Men hvem vet, kanskje du treffer en flott mann med samme lengt som deg?

Skrevet

Det finnes da muligheter selv om man er alene. Hva med inseminering eller prøverør? Ta en tur til danmark :)

Skrevet

Det finnes da muligheter selv om man er alene. Hva med inseminering eller prøverør? Ta en tur til danmark :)

Har vurdert det, men er litt småredd for å bli alene, og hvordan familien rundt meg blir til å reagere... Har alt på stell, både bil, hus, jobb og økonomi, men vet ikke helt om jeg ønsker å bli alenemor, selv om jeg er kjempe babysyk! :P

Skrevet

Har vurdert det, men er litt småredd for å bli alene, og hvordan familien rundt meg blir til å reagere... Har alt på stell, både bil, hus, jobb og økonomi, men vet ikke helt om jeg ønsker å bli alenemor, selv om jeg er kjempe babysyk! :P

Det valget er det kun du som kan ta :) lykke til hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...