Barneleddgiktsmamma Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 I gamle dager var det jo en del av profilen her inne?
Liljekonvall<3 Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Og den som heter Svangerskaps App. Der står både dager og prosent som er igjen:)
Barneleddgiktsmamma Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har aldri lastet ned en app før Har bare tommeltotter på slik. Men jeg greide å google meg til babyverden sine apper på telefon, men når jeg prøvde å innstallere måtte jeg godkjenne at den kunne bruke info fra telefon min. Ting som ikke har noe med saken å gjøre, som telefonsamtaler. Grøss og gru. Er det egentlig lov da? Virker jo nesten som overvåking? Jeg trakk meg.... Finnes det ikke noe annet da? Eller kanskje jeg bare må børste støv av nettbrette, for jeg er nysgjerrig.
Liljekonvall<3 Skrevet 14. mars 2013 #6 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har aldri lastet ned en app før Har bare tommeltotter på slik. Men jeg greide å google meg til babyverden sine apper på telefon, men når jeg prøvde å innstallere måtte jeg godkjenne at den kunne bruke info fra telefon min. Ting som ikke har noe med saken å gjøre, som telefonsamtaler. Grøss og gru. Er det egentlig lov da? Virker jo nesten som overvåking? Jeg trakk meg.... Finnes det ikke noe annet da? Eller kanskje jeg bare må børste støv av nettbrette, for jeg er nysgjerrig. He he, søtt! Jeg tror ikke du trenger å være redd for det, det er vel bare for at programmet skal kunne sende deg Push-meldinger. Gå inn på App-store eller butikken på nettbrettet ditt du, så skal det være heelt trygt!
SagflisiHåret Skrevet 14. mars 2013 #7 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har aldri lastet ned en app før Har bare tommeltotter på slik. Men jeg greide å google meg til babyverden sine apper på telefon, men når jeg prøvde å innstallere måtte jeg godkjenne at den kunne bruke info fra telefon min. Ting som ikke har noe med saken å gjøre, som telefonsamtaler. Grøss og gru. Er det egentlig lov da? Virker jo nesten som overvåking? Jeg trakk meg.... Finnes det ikke noe annet da? Eller kanskje jeg bare må børste støv av nettbrette, for jeg er nysgjerrig. He he, søtt! Jeg tror ikke du trenger å være redd for det, det er vel bare for at programmet skal kunne sende deg Push-meldinger. Gå inn på App-store eller butikken på nettbrettet ditt du, så skal det være heelt trygt! Hva er en pushmelding? Jeg blir goså veldig skreptisk til at ulike aktører skal ha tilgang til all mulig informasjon. Det gjør at jeg sjelden kjøper apper dessverre...
DotM Skrevet 14. mars 2013 #8 Skrevet 14. mars 2013 Hvis du legger inn termindatioen din her så viser den blant annet hvor mange dager som er igjen http://nhi.no/graviditetsoraklet/svangerskap-og-fodsel/kalender/svangerskapskalkulator-15358.html
Barneleddgiktsmamma Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2013 Hvis du legger inn termindatioen din her så viser den blant annet hvor mange dager som er igjen http://nhi.no/gravid...ator-15358.html Tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå