Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Er det noen grunn til å ikke gå til tannlegen når jeg har en kraftig halsbetennelse? Er jo ganske ekkelt for tannlegen også, jeg har verdens verste ånde og er sikkert smittefarlig... Anonym poster: d99d97e52049e68f1afd5b6d8a18ff33
<3 2G <3 Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Jg hadde ikke klart å gå med det, så jeg hadde ringt å byttet time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå