Gå til innhold

Hjelp - noen som er gode på Word?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom borti en tast nederst til venstre på tastaturet, og så ble skrifta rød. Da jeg "backspaca" (utrolig bra norsk), kom ikke bokstavene bort, de ble strøket over. Det fikk jeg bort, men hele teksten er nå rød og med strek under. Jeg får ikke endret det ved å skifte farge på fonten i menyen øverst. Om jeg markerer teksten og klikker på "u" blir streken under sterkere, så den er ikke slått på.

Det er litt vanskelig å forklare, og jeg kjenner ikke programmet spesielt godt, men finnes det andre måter som fungerer uavhengig av denne?

Teksten her i innlegget blir normal, så det må jo være i word at innstillingen er.

Håper noen forsto :P

Anonym poster: b58ac5362fcdc88c63bde30ed880d98a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Hm.. Du har ikke endret språk? Det er jo korrektur på Word og om du f eks har endret det til russisk vil jo alt på norsk bli feil.

Anonym poster: 511a47a7175283b07c66b8c0e8507804

Skrevet

Du har ved på redigeringen. Altså når man jobber med et dokument og andre retter på det så vises det hva som er rettet etc. Utrolig dårlig forklart av meg også men at ikke pc her og skriver fra tlf. Skrus av i alternativer tror jeg..

Skrevet

Ja, der var order jeg leter etter på norsk "spor endringer". :-)bruker funksjonen ofte men glemmer hva man trykker på når ma. Ikke sitter foran pc'n :-)

Skrevet

Haha!Yess :D

Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...