Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Jeg er dritt lei: - At folk blir så sjokkerte over hvor fint hjemmet vårt er!! Joda, koslig at du liker det, fint at du synes det er strøkent, men ærlig talt trodde du jeg bodde i ei hule??!! - At bekjente blir sjokkert over at mannen min faktisk er en myk mann... Hadde du åpnet øynene litt så hadde du forstått at mannen min ikke går rundt å slakter folk og at det er jeg som er nazien her. Ingen tørr å gå i konfrontasjon med mannen, men meg skal de prøve seg på... Tips de hadde vunnet hadde de gått for han store skumle, lille søte biter hardt... - Alt jeg måååå, kan ikke du bare... NEI, vil ikke gidder ikke og orker iallefall ikke å forklare!!! - At folk tror jeg bryr meg om hva de måtte mene om måte jeg lever livet mitt på. - At folk tror de kan sette barna mine i en konflikt mellom voksne å tro at de kommer unna, se punkt 2.... KNURRR!!! Ellers så får alle ha en fortreffelig dag, gjøre, mene tro hva de ønsker eller må. Din tur!! Anonym poster: a61e5e7f4c49b7fbf365b7e96345be5c
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 OK. Anonym poster: 6f56ad7ab20fea2892073ecb7e0277cf
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Jeg er dritt lei: - At folk blir så sjokkerte over hvor fint hjemmet vårt er!! Joda, koslig at du liker det, fint at du synes det er strøkent, men ærlig talt trodde du jeg bodde i ei hule??!! - At bekjente blir sjokkert over at mannen min faktisk er en myk mann... Hadde du åpnet øynene litt så hadde du forstått at mannen min ikke går rundt å slakter folk og at det er jeg som er nazien her. Ingen tørr å gå i konfrontasjon med mannen, men meg skal de prøve seg på... Tips de hadde vunnet hadde de gått for han store skumle, lille søte biter hardt... - Alt jeg måååå, kan ikke du bare... NEI, vil ikke gidder ikke og orker iallefall ikke å forklare!!! - At folk tror jeg bryr meg om hva de måtte mene om måte jeg lever livet mitt på. - At folk tror de kan sette barna mine i en konflikt mellom voksne å tro at de kommer unna, se punkt 2.... KNURRR!!! Ellers så får alle ha en fortreffelig dag, gjøre, mene tro hva de ønsker eller må. Din tur!! Anonym poster: a61e5e7f4c49b7fbf365b7e96345be5c Hjalp det? Anonym poster: 7bb6b68b9ed529d918dec254f7011c5e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #5 Skrevet 13. mars 2013 Jaha... Da har du få bekymringer da. Pris deg lykkelig over luksusproblemene dine :-) Anonym poster: a9c43a38d9e0f8de6fe7f24e5cc483cc
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #6 Skrevet 13. mars 2013 Jaha... Da har du få bekymringer da. Pris deg lykkelig over luksusproblemene dine :-) Anonym poster: a9c43a38d9e0f8de6fe7f24e5cc483cc Ja, for alle andre problemmene som jeg ikke får gjort noe med går jeg å irriterer meg over til daglig... Dette er bare det som irriterer meg fordi de er gitt til meg av andre menesker, mine ting klarer jeg helt fint å takle... Deilig å ha litt overskudd til å irritere seg over de enkle tingene i livet.. Og til de som lurte, dette hjalp... Kan ikke blåse meg opp over at folk liker huset mitt til dem, selv om de blir ekstremt klønete fremsatt.. At folk velger å yppe meg med merker de at irriterer meg, men jeg kan jo heller ikke gå med et skilt som sier " ta han store hvis du ikke vil ha masse bråk" osv. Så da får man blåse ut der man kan!! Anonym poster: fd61b3f299e2bc81e2c73d0b6b9879a9
TPK Skrevet 13. mars 2013 #7 Skrevet 13. mars 2013 Dette skjønte jeg ikke så mye av, men det at du ikke bryr deg om hva folk mener, der tror jeg du må tenke deg om en gang til.Var det ikke derfor du måtte få dette ut?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #8 Skrevet 13. mars 2013 Noen som har hatt litt mye skrytebehov i dag jah... Bra behovet ble tilfredsstilt, så flink du er da. Anonym poster: 648115147ebd6972da07a2463bb06370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå