Gå til innhold

Er det "greit" å kjøpe brukt voksipose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger sårt en ny voksipose, men har desverre ikke råd helt enda til å kjøpe ny. Ser nå at det ligger en ute for salg til 400 kr, og den er 3 år gammel og brukt av 2 barn.

Er det en ting som er greit å kjøpe brukt, eller burde jeg vente litt å invistere i en ny? Nå tenker jeg på at den nok er godt brukt og at andre barn har sovnet i den og brukt den en del.

Anonym poster: 0c1b817ffd85279337cfa9e02500adf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit! Det går vel an å vaske den? ;-)

Skrevet

Den blir like fin etter vask og en runde i tørketrommel. Iallfall ble vår det :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Du trenger ikke en gang vaske hele posen, bare trekket. Jeg kjøpte også brukt og var veldig fornøyd.

Skrevet

Okei, tenkte kanskje at det var mye bakterier og andre ting. Jeg kjøper ikke dyner eller madrasser bruk, så tenkte at voksipose går litt under det samme :P

Anonym poster: 9631ef2aa790f5afe2f26372e51387d0

Skrevet

Jeg har brukt voksipose... Fikk den for 300 kr på finn. Beste kjøpet jeg noen gang har gjort tror jeg, Ungen har kun hatt på body + strømpebukse hele vinteren i vogna.

Skrevet

Vi arvet en dunpose som nå er 19 år gammel og har vært brukt av tre (snart fire) barn. Den er god som ny :) Vasket og tromlet dyna, og vasker trekket jevnlig.

Når vi er ferdig med den er første bruker 22 år, kanskje den går i arv til hans barn da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...