Påskekylling <3 Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Jeg merket at det var anderledes allerede i går kveld, hun var mye mer aktiv enn hun pleier når jeg la meg. Ville liksom ikke roe seg inni der, bakstet og sto i... I natt var jeg oppe en eksra gang på do, og hun våknet og var våken begge gangene jeg var oppe. Ikke så uvanlig det, men igjen lengre og mer enn vanlig. Jeg var i tillegg noe støl og stram i magen, og merket at det romlet fælt inni der. I dag tidlig var det nesten ubehagelig å snu seg i sengen, omtrent vondt, og merket fort at hun la anderledes. Samboer sto opp og var på do, da jeg merket det ble litt vått under meg, ikke mye, men noe var det. Viste seg å bare være utflod, men pleier dog ikke lekke på den måten der.... Da jeg sto opp og kom meg på do nok en gang, så merket jeg at hun lå lengre ned enn hun pleier. Lille snupp har tydeligvis bakstet seg lengre ned i magen i løpet av natten, og mor kan nå puste noe lettere. Ikke noe tegn til kynnere/veer av noen grad, men ser likevel på dette som et tegn på at noe skjer :) Dette er en positiv dag JIPPI!!!! Noen andre som merker noe eller har opplevd dette sånn over natten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå