Gå til innhold

Hva slags regntøy til gutt 7-8 år??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har ei god Stormberg-jakke som tåler vann godt, men hvor glidelåsen selvfølgelig er blitt veldig dårlig! Så vil gjerne ha et skikkelig regnsett i tillegg som han kan bruke når det virkelig øser ned. Noen tips?

Har desverre veldig dårlig erfaring med glidelåsene til både Stormberg og HH, selv om jeg ellers liker klærne veldig godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kommer det vel an på bruk og penger, men jeg ville kjøp regntøy type gummidress/oljehyre. Eneste som virkelig fungerer når det høljer ned. Så ville jeg hatt et type goretexsett i tillegg. Vi kjøper Didriksons og er veldig fornøyd med det. Dersom slitasjen er stor (noen unger sliter ut klær fort), så ville jeg vurdert nytten av dyrt tøy. Blir kostbart å erstatte når det går hull på.

Skrevet

Mine gutter har en allværsbukse og en allværsjakke, regntøy har de ikke brukt side de sluttet i barnehagen.

Eldste fikk et sett fra Gaupa da han begynte på skolen da, nå passer det til lillebror. Det er ikke så klamt, mykt å bevege seg i og like helt, men det er jo ikke mye brukt. Er det ruskevær har de allværsjakke på og allværsbuksa ligger i sekken, det er det de foretrekker å bruke.

Anonym poster: d73075b32a5f2ee60068d44722a1d16e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...