Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Om noen her inne skriver at de introduserer en ny kjæreste for barna etter 6 måneder hakker dere på henne og mener hun er uansvarlig som lar barna møte en fyr som det plutselig kan bli slutt med siden forholdet er så "fresht" enda. Men det er helt greit at faren flytter inn med noen han har vært sammen med i en måned? Og at barna da må ha samvær i samme hus som denne damen de ikke kjenner bor i? Hvor er logikken? Anonym poster: 78ab1772fa5b6d9df0f7f878978ca318
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Du er nok en av disse som tror at "dere" her inne er en enhet? Det er ulike folk her, med ulike meninger, og som svarer på ulike debatter. Derfor. Anonym poster: 8ded51e89f1667986b7ccfa94d0141b3
Gjest yrild Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Nei ingen av delene er greit! Og ja helt enig med hun som kommenterer over her. Vi er ingen enhet her på Dib, faktisk særdeles ulike meninger ute og går ;-)
nistepakka Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Sånn er det alltid her inne. Vi damer har svært lite slingringsmonn, mens gutta kan ture på som de vil. Kvinner er kvinner verst og det er DiB/BiM et trist eksempel på.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #5 Skrevet 13. mars 2013 Jeg har svart i den andre tråden. Jeg sier ikke det er greit å flytte sammen så fort, og ihvertfall ikke når det er barn i bildet. Men det jeg sier er at det er opp til hver enkelt å vurdere. Hvis den ene parten (her far) velger å flytte inn til kjæresten etter en mnd, så kan ikke mor gjøre noe med det. Det er poenget mitt i den andre tråden. Jeg er singel selv, og vært sammen med en mann på de 7 årene jeg har vært singel. Han fikk møte datteren min, men ikke som kjæreste, som mammas venn. Han overnattet ikke da hun var hjemme og vi kysset ikke foran barnet. Jeg har andre kamerater så ser ikke forskjellen på det. Uansett, så bør det være opp til hver enkelt å vurdere dette. Anonym poster: 505bbf94c2960e7d656395371a972d3f
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 13. mars 2013 #6 Skrevet 13. mars 2013 Nå er det maaaange mennesker her inne, alle med sin mening, tror ikke de to delene du snakker om her, har fått respons fra de samme menneskene. Selv mener jeg ingen av de delene er greit, om man er 6 mnd inn i forholdet, bør man fortsatt ha betenkning rundt det å introdusere kjæresten ovenfor barna, om man flytter inn hos kjæresten etter bare mnd, så har man samvær med barna utenfor huset til kjæresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå