Gå til innhold

Jeg er så utrolig lei av meg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så deprimert av den jeg er at jeg bare gråter.

Er under utredning for ADHD/ADD.

Jeg er utrolig sløv og surrete, har enorme konsentrasjonsvansker, vanskelig for å møte opp til avtalt tid osv. Mye sliten og deppa.

Dette er jo helt håpløst når jeg er mamma.

Bare i dag måtte jeg avlyse en legetime til barnet fordi jeg måtte ha gått for minst 10 minutter siden om jeg skulle ha noen sjangs i havet til å rekke det. Det er heldigvis ikke noe alvorlig som sykdom.

Denne uka klarer jeg rett å slett ingenting. Jeg er en udugelig mamma!

På grunn av hvordan jeg sliter og har slitt så har jeg aldri hatt skikkelig jobb eller fullført videregående.

Jeg har ikke førerkort på bil.

Jeg føler meg strandet. Jeg sliter med å komme meg rundt med barn fordi jeg har bosatt meg på en håpløs plass. Vil flytte men pengene strekker ikke til.

Jeg vil bare være ferdig utredet NÅ å få begynt på medisin som gjør meg normal. Jeg er så lei av å være surrete, kaotisk i hodet, deprimert, paranoid og alt som er. Jeg vil ha hode og kropp som fungerer!

Anonym poster: b59320618302a64fc7cacc71feb4dd68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra du kanskje finner ut av det mtp utredningen, og at du dermed får medisin som gjør ting litt enklere for deg! :) Masse lykke til. Håper du får flyttet eller tatt lappen (jeg har selv bodd på lite,øde sted uten lappen med baby, og det var helt......)

Anonym poster: 6826643e2caad2847f5422e6ddc637ee

Skrevet

Bra, da blir det flott å få svar etter utredningen, Hold ut litt til!

Anonym poster: 90e79e2456004cddcf3e782ecc9d2240

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i nesten alt, bare at jeg ikke hadde adhd men depresjon... Har lappen da. Tok den før jeg fikk depresjonen. På den tiden jeg tok lappen fikk jeg angst, og var uten serifikat i 3 (!!!) år da jeg ikke turte å ta glatt/mørkekjøring... Måtte ta meg skikkelig sammen for å klare å gjennomføre kursene så jeg fikk lappen igjen. Klarte det faktisk! :) Uten legehjelp/medisiner! Kanskje det er det du og har, da det er de samme symptomene som du beskriver... Eller at du har både depresjon og adhd? Hjalp faktisk veldig med antidepressiva for meg. Blei helt bra igjen. Vært symptomfri 8 mnd nå. Eneste som er problemet nå er at jeg tror jeg har fått begynnende svangerskapsdepresjon... Barnet er planlagt og ønsket, men jeg føler lite glede. Formen suger og har null energi til de andre barna... Er 10 uker på vei. Lurer på om jeg må snakke med legen min jeg...

Anonym poster: 943ef111ba11e106d79b6ff98287f055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...