Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Har to små som er utrolig greie å legge på kvelden. Det er fast rutine med kvelds, stell, tannpuss og litt kos i sofaen. Så nattasang og kyss og klem. De legger seg for det aller meste å sove med en gang. I går kveld våknet minstemor på ett og gråt hjerteskjærende. Ingenting hjalp. Hun pekte ut av rommet og ble rolig da vi kom på gangen. Forsøkte flere ganger å legge henne igjen, med det resultat at hun hylte. Så jeg gikk og la meg, med snuppa i armkroken. Hun krøp inntil meg med bamsen sin og skikkelig koste seg:) sovnet på et blunk. Da pappa la seg, var han henne i sengen sin og hun sov resten av natten. Stakkars snuppa, hadde nok drømt noe, og ville ha kos. Er så innmari godt å kjenne man er en sånn trygghet for de små snuskene våre :-) Anonym poster: 3288b48d145c9e990eba7d55d941f618
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå