Gå til innhold

Søte, gode lillesnuppa mi :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to små som er utrolig greie å legge på kvelden. Det er fast rutine med kvelds, stell, tannpuss og litt kos i sofaen. Så nattasang og kyss og klem.

De legger seg for det aller meste å sove med en gang.

 

I går kveld våknet minstemor på ett og gråt hjerteskjærende.

Ingenting hjalp. Hun pekte ut av rommet og ble rolig da vi kom på gangen.

Forsøkte flere ganger å legge henne igjen, med det resultat at hun hylte.

 

Så jeg gikk og la meg, med snuppa i armkroken. Hun krøp inntil meg med bamsen sin og skikkelig koste seg:) sovnet på et blunk.

Da pappa la seg, var han henne i sengen sin og hun sov resten av natten.

 

Stakkars snuppa, hadde nok drømt noe, og ville ha kos.

Er så innmari godt å kjenne man er en sånn trygghet for de små snuskene våre :-)

 

Anonym poster: 3288b48d145c9e990eba7d55d941f618

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...