Gå til innhold

Vært på mr og svaret ar ingen patologisk funn, men


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Damen i skranken ville ikke si hva som sto resten, hun sa jeg måtte ha legetime, og det fikk jeg først om to uker. Det et mistanke om MS, kan det være at hun så det sto arrdannelser/ hvite flekker? Sliter mye med muskler og føler legen har gitt opp å tro på meg. Hele livsgleden min er til tidvis ødelagt, jeg kan ikke ut å leke med barna mine feks for da stivner musklene, og resten av dagen er ødelagt. Vært sykemeldt i 9 mnd nå.

 

Anonym poster: 20a4fc4ccf4885185e38bd25d657355f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen patologiske funn betyr jo at ingenting galt er funnet :)

 

Anonym poster: 8095fcb06efa47246304189dc7648c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor ville hun ikke si noe mer da? Og jeg måtte ha legetime.

 

Anonym poster: 20a4fc4ccf4885185e38bd25d657355f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen patologi funnet betyr at det ikke er funnet noen sykelige forandringer, dvs alt er normalt. Du har sikkert fått ny time mtp hva de kan gjøre for å utrede deg videre. Lykke til videre med utredning, håper du får svar snart på hva som plager deg.

 

Anonym poster: 7fffc65a28ccde1f20baad610fd9a916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De i skranken har ikke lov å uttale seg om funn på prøver, verken positive eller negative. Dersom du ønske en gjennomgang så skal det være med rekvirerende lege. At de ikke vil si noe er helt riktig vurdering. Ingen patologiske funn tilsvarer at det ikke er funnet noe som indikerer sykdom, men som sagt de i skranken har ikke lov til å si mer. De er ikke leger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fibromyalgi?

 

Det har jeg, og da finner de ikke noe galt på prøvene, men både kiropraktoren, naprapaten og revmatolog kjenner jo at musklene og leddene er stive, fulle av knuter og smerter.

 

 

 

Anonym poster: 7163b61c9f2d5348522d9cefafcb2bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke er gjort så få sjekket dine D-vitaminnivåer. Lave verdier kan gi muskelsvakhet og -stivhet. Det kan også ubalanser i mineralnivåene - her er en hårmineralanalyse som ses sammen med blodprøver nyttig. Mangel på mineraler kan også gjøre at man er mer trøtt og sliten samt at man blir mer "pakket" i muskulaturen.

 

De aller fleste med f.eks. fibromyalgi har mangel på vitamin D. Og min erfaring er at de ofte også har større eller mindre ubalanser av mineraler.

 

Anonym poster: 6ef73b6d75bc5c9ab5e8445a904297fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...