Februargullet2013 Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Jeg drømmer ofte om en gutt jeg gikk sammens med på barneskolen,var ofte veldig forelsket i han og vi var alltid veldig gode venner,men hvorfor drømmer jeg om han nå? Er sammens med en herlig og kjekk gutt og vi har verdens nydeligste gutt sammen. Noen som har pelling hvorfor jeg drømmer ofte om en annen da?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 omg Anonym poster: e1057d5c0a213d8313c01407a59bab9f
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 omg Anonym poster: e1057d5c0a213d8313c01407a59bab9f om du begynte å drømte om han etter fødsel når du og samboeren din begynte å krangle er det vel kanskje normalt? Hormoner pluss at det er lett å dagdrømme om ett enklere liv? Anonym poster: e1057d5c0a213d8313c01407a59bab9f
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Lan værr fordi det var en sorløs tid, du ønsker kanskje at gitten din skal bli som han... Anonym poster: 0ed2aed3feda51e697eb2aa612b18bee
Februargullet2013 Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2013 hmm har pågått mye lengre enn det,før jeg ble gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå