Gå til innhold

LDN, hva tenker dere om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en av sykdommene dette visstnok kan hjelpe på. Jeg har ikke rukket å se programmet som gikk på tv, men skal få gjort det. Jeg har derimot lest litt om det, og blir litt skeptisk.. Det virker så fantastisk og uten bivirkninger. Det står på www.iscomplete.no en lengre "bruksanvisning" for hvordan du skal få legen din til å gi deg det. Jeg var sammen med en gjeng bedrevitere her en kveld som lurte på om jeg hadde begynt på det. Jeg svarte at det hadde jeg ikke og at jeg følte jeg visste for lite om det. Da fikk jeg DEN tilbake med at jeg sikkert ikke villle bli frisk! Ble satt ut!

Jeg har endel lesing igjen, og skal snakke med fastlegen min. Det er ingenting som hadde vært bedre enn om det hjalp meg, men jeg må få lov å tenke meg om før jeg putter det i kroppen!

Hva tenker dere?

Anonym poster: 10a3c111ed5b53125b44f715b67620f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne!

Anonym poster: 10a3c111ed5b53125b44f715b67620f3

Skrevet

Fottell meg om LDN!

Anonym poster: 6fb51edcb11fd39901512a96ac4b2114

Skrevet

For meg høres det ut som det er for godt til å være sant. MEN det trenger jo ikke være det! Fordi legemiddelindustrien er jo styrt av pengegriske investorer som tjener seg styrtrike på andres sykdommer. (er takknemlig for medisiner vi har altså)

Og med LDN så er det jo noe med patenten som har gått ut, dvs det er ingen som sitter å drar inn penger på den. Sånn at den er jo ikke så aktuell å produsere siden ingen sitter igjen med haugevis med penger.

Så....jeg tror og håper det virker så bra som de sier. Og at de blir produsert i større kvantum og kommer inn på legemiddelmarkedet. Håper selvsagt at prisen forblir lav.

Summasumarium: Jeg tror det virker! Det er bare ikke så kjennt enda :)

Har selv en sykdom den skal hjelpe i mot, og skal spørre legen om å få prøve. Så lenge det er tryggere enn å ta en asperin så føler jeg at jeg har jo ingen ting å tape på det.

Og om jeg (vi) blir friske så sparer det staten for milioner!

Gjest Antarctica
Skrevet

Den nettsiden virket dessverre useriøs.

Skrevet

Kan man bruke de mens man er gravid? Hva er bivirkningene?

Skrevet

Nettsiden er laget av en mann med MS. Det henvises stadig til en ekspert på LDN i New York som har gitt LDN til sine pasienter i 25 år, men utelukkende positive resultater.

Nei man skal foreløpig ikke bruke LDN under graviditet siden det ikke er forsket på hvordan det økte endorfinnivået vil påvirke et foster.

Anbefaler alle å lese om virkemåten av stoffet.

Skrevet

Tro hva nevrologene her hjemme mener om denne medisinen. Skal ringe Ullevål og høre med legen min.

Skrevet

Oppdater her da anonym :)

Dessverre så er det nok mange leger som ikke skriver ut resept på legemidler de ikke tjener penger på.

Og kragerø tablettfabrikk har fått nok å gjøre etter dokumentarinnslaget :P

Lykke til!

Håper denne medisinen slår igjennom og er en mirakelkur som kan redde mange liv ! :)

Skrevet

Kan man bestille rett derfra?

Skrevet

Jeg tenker at placeboeffekten gjør mye, om medisinen ikke virker!

Anonym poster: 706883eb5d93c2806c5a242cdbd5d085

Skrevet

Jeg har en av sykdommene denne kan hjelpe på, men så lenge medisinene jeg allerede bruker fungerer greit fortsetter jeg på de.

Blir jeg verre er det greit å vite at det finnes andre ting å prøve ut.

Anonym poster: ac137e292131d28e490a295c211e46be

Skrevet

Jeg tenker at placeboeffekten gjør mye, om medisinen ikke virker!

Anonym poster: 706883eb5d93c2806c5a242cdbd5d085

Kanskje på ME, men f.eks crohns sykdom og ulcerøs kolitt kan du ikke lure med det.

Anonym poster: ac137e292131d28e490a295c211e46be

Skrevet

Legen kan bestille rett derfra ja, du må ha resept.

Igjen: anbefaler dere å lese virkemåten på stoffet før teorier om placebo blir slengt ut...

Skrevet

Ikke med MS heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...