Gå til innhold

Nå er jeg litt småengstelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på massasjetime idag, og plutselig sier massøren: du burde dra til legen å få deg undersøkt. Du har nyresvikt!

Hva i alle dager? Kan hun bare slenge noe slikt ut av det blå?

Sa dette til en av de andre ansatte, og hun smålo mens hun sa "hun er litt farlig hu derr. Det verste er at hun somregel har rett, hun har visst gitt flere personer diagnoer, og det har somoftset stemt".

Oæææææ!!! :o Ville dere trodd på noe slikt?

Anonym poster: 6d5fb56cc921944daeafd34c2d054329

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke akkurat noe jeg vil ha i en alder av 19 år!

Hi

Skrevet

Det kan tenkes at du hadde merket det om nyrene dine plutselig sviktet...

Skrevet

Det der hadde jeg anmeldt altså! En massør har ingen kompetanse til å diagnostisere nyresvikt, og dette er fullstendig uetisk..

Anonym poster: b1920cf10548ce28cb5e1c1773825732

Gjest yrild
Skrevet

Hvis du har det så ville jeg jo ikke ringt og anmeldt noe, men det burde vel være mulig å teste m en enkel urinprøve.

Skrevet

Det ekle er at jeg har noen av symptomene. Vil jo bare at det skal være noe annet, men er det mulig at dem kan kjenne om noe er galt? Er ikke så god på de forskjellige delene i kroppen, og hvor dem ligger, så tenker at det kanskje er mulig å kjenne det om noe er galt?

Dette var ikke gøy å få høre. Er det ikke litt drøyt å anmelde det? Kjenner nesten at jeg vil forsvare damen med at hun mente det sikkert bare godt i tilfelle det er noe galt, men på en annen måte er jeg sint for at hun sa det!

Skrevet

Hvis du er urolig, ville jeg ringt legen, tatt med en urinprøve, bedt om å få ta blodprøve der, også forteller du det som det er. Du kan si at du ble usikker på dette, men siden hun sa det og hun andre sa hun ofte hadde rett, vil du være på den sikre siden. Så kan evt legen ta det videre derfra. Legen har nok full forståelse for at du blir bekymret.

Anonym poster: 087a18d8e800bfd9c10203f97f2b7683

Skrevet

Okei, takk for svar. Tror nok jeg må få meg testen, sånn "just in case" :P

Skrevet

Ville nok ha sjekket det opp, og dersom det ikke stemte hadde jeg tatt en telefon til massøren og fortalt at hun ikke hadde rett.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Om du har det eller ikke er umulig for meg å uttale meg om. Men er du bekymret så kontakt legen. Skal krysse fingre og tær for at det ikke er tilfellet.

Men skulle hun ha rett så er det jo en ræva måte å videreformidle det på! Mulig hun la igjen antennene sine hjemme eller har glemt å dra dem ut! Grrr!!

Ønsker deg lykke til, hi, men bare et tips: IKKE google symptomene, for da skremmer du bare deg selv opp enda mer. Ifølge google har jeg hatt både slag, kreft, hjerteflimmer..og ja, u name it.. Er skummelt å selvdiagnosere seg selv på denne måten :P

Skrevet

Hehe, klarer bare ikke unngå å google når noen sier noe slikt :P

Men nå har jeg lest meg opp på alt mulig, så skal prøve å holde meg unna frem til jeg har pratet med legen ;)

Hi

Skrevet (endret)

Kan kanskje bli litt kleint på legekontoret, hvis en synsk massør og en hel natt med googling er det du skal oppgi som årsak til at du ønsker å få testet det ;)? Hadde tross dette nok uansett gjort det samme selv, og bedt legen om å sjekke.

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Hadde nok fått det sjekket, men ikke fortalt noe om hvorfor på legekontoret :/

Anonym poster: 6abf07a7a1cdd4ca2a85d11349d4273a

Skrevet

Enig med de over. Ikke si hvorfor du vil få sjekket det. Men du sier du har noen symptomer. Da oppgir du de :)

Men jeg ville absolutt testet meg. Mest for å få ro i sjelen.

Lykke til! :)

Anonym poster: 313b16818ba1de1da92108c17202faae

Skrevet

Test deg hos legen for å få roet deg ned. Er vel lite sannsynlig at du skulle ha det i en alder av 19 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...