Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 ? Anonym poster: fcff9655ad108ca776c629c4bca55330
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Blir enten det eller Cliff-Mangor eller Cliff-Marton. Anonym poster: fcff9655ad108ca776c629c4bca55330
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Noe av det fineste jeg har hørt. Tror jeg må kalle barnet mitt det også, uansett om det blir gutt eller jente! Anonym poster: 7c1364a97c068f18bbaf143a75724098
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Nyyyydelig! Gå for det!!!! Anonym poster: b69fdd77704511c7a7840d918f1638e6
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #5 Skrevet 13. mars 2013 Kjempe nydelig, og for et sammentreff. Tvillingen mine heter Cliff-Ronny & Kurt Emelias Anonym poster: 1a49d08270cc19f8e47d1b5953deafca
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #6 Skrevet 13. mars 2013 Gjeeeeeesp Anonym poster: f30ef41be7f509b428b470b704c77784
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #8 Skrevet 13. mars 2013 Næsj! Hva ned Gay-Otto? Anonym poster: 10cc92ab6a594bdee42b7257e82e3ba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå