Gå til innhold

Er Cliff-Ronny fint?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonym poster: fcff9655ad108ca776c629c4bca55330

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir enten det eller Cliff-Mangor eller Cliff-Marton.

 

Anonym poster: fcff9655ad108ca776c629c4bca55330

Skrevet

Noe av det fineste jeg har hørt. Tror jeg må kalle barnet mitt det også, uansett om det blir gutt eller jente!

 

Anonym poster: 7c1364a97c068f18bbaf143a75724098

Skrevet

Nyyyydelig! Gå for det!!!!

 

Anonym poster: b69fdd77704511c7a7840d918f1638e6

Skrevet

Kjempe nydelig, og for et sammentreff. Tvillingen mine heter Cliff-Ronny & Kurt Emelias :D

 

Anonym poster: 1a49d08270cc19f8e47d1b5953deafca

Skrevet

Gjeeeeeesp

 

Anonym poster: f30ef41be7f509b428b470b704c77784

Skrevet

Næsj! Hva ned Gay-Otto?

 

Anonym poster: 10cc92ab6a594bdee42b7257e82e3ba6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...