Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Er to år, og har termin i april. Anonym poster: f452626f95a2a4cf1da8a8bd1b02a6bf
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Nai, jai fuller år i juni, og har tejmin samme da Anonym poster: d82dc7d729156b3c755038fd26ceac86
HoneyBooBoo Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Føler det her er å gjøre narr av ei 15 år gammel jente. Modent damer.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #4 Skrevet 12. mars 2013 Bæbæbæbæ... ahai, oggg ptrrrrrrrrrrrrrrr. (oversatt, jeg er ett år og har en gutt på 2 mnd.) Anonym poster: f348861a77d530d04ded96c74632a23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå