Gå til innhold

Angrer meg sånn - angrepillen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker veldig flere barn, mannen føler seg ferdig. Jeg er veldig trist pga dette, så jeg har satt tydelige grenser for å ivareta meg selv akkurat nå. Jeg har sagt at samleie der han hopper av er uaktuelt fordi jeg går rett i kjelleren isteden for å sitte igjen med en god følelse som man skal ha etterpå. Så her om kvelden kjørte han på og la igjen sitt, men så ble han veldig lei seg. Sa han gjorde det for å være snill med meg. Enden på visa var at jeg tok angrepillen. jeg ville ikke, men han ville. Nå er jeg knust, føler han har tråkket langt over mine grenser. Og ikke skjønner jeg hvordan jeg skal bli kvitt bitterheten. Kommer dette til å gå over? Føler han har ødelagt så mye nå.

 

Anonym poster: 78795c7036f9a8cf743b8f3ac27aa251

 

Anonym poster: 665f8524dbd6b07662444db0baf46d71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bruke prevensjon? Kondom, p-pille, spiral?

Skrevet (endret)

Er han så ferdig som han sier får han snippe kablene, er ikke vanskeligere enn det om du ikke bruker prevensjon.

Endret av 1G+1G :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...