Gå til innhold

Savner ikke familien...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på forretningsreise i går veldig tidlig (var ute av døren før de andre stod opp), til rundt kl 1800 i dag.

 

Ofret nesten ikke mannen og ungene (15 mnd. og 3 år) en tanke når jeg var borte.

 

Var veldig hyggelig å komme hjem igjen til familien, men jeg følte ikke savn mens jeg var borte.

 

Hva f*** er galt med meg??

 

Anonym poster: e11cd2b2ac6a29d54fa044d18175128f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ting som feilier deg. Da er hvertfall jeg ute på dypt vann også. Har det sånn når jeg er borte over et døgn, men savner de dypt etter tre dager.

 

Anonym poster: 1e86f587dda9d94f2ebf7770bbe7be7f

Skrevet

Høres veldig sunt ut, spør du meg...

Hadde det vært flere dager hadde det vært en annen dag, men må da være deilig å merke at man har et liv utenom familien og at dette livet også må stimuleres en gang i mellom.

Tror bare du blir en bedre mor og kone av det, jeg:)

 

Anonym poster: 84e07c294730230a7842645f936c9e8d

Skrevet

Ikke noe galt :-)

Hadde det gått flere dager hadde du nok savnet dem, men det er bare sunt og godt å ha litt tid alene også! Bare være voksen og ikke MOR

Skrevet

Skulle det feile deg noe? Hadde du vært på forrestningreise i to uker uten å føle noe savn hadde det vært bekymringsverdig, men knappe 1,5 døgn er da bare deilig...

 

Anonym poster: 0e714c1eb74a3979ddaab0f4e01e255b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...