Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Jeg blir sittende så alt for mye med pc'n på fanget. Bruker så alt for mye tid her inne. Vil gjerne klare å legge fra meg pc'n mye oftere å fokusere på barn og husarbeid. Hjelp?! Anonym poster: 80dcef627de931ce31dfcb7ca98dab6e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Skjønner hva du mener. Er også avhengig; har mine sider jeg "må" gjennom. Skulle gjerne lagt vekk pc'en og lest ei bok eller noe. Unnskyldningen er at jeg slapper så godt av med pc og det trenger jeg + at det har ikke gåttt ut over så mye annet enn tv-tid. Dvs noe husarbeid lider..... Anonym poster: 1d6a4b4a4c9cdaa134ea326bb21a6bdf
Babykilo Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Ja, det er et problem. Jeg tenker mer på barna dine og en eventuell partner. Det er ikke noe hyggelig at mamma er lenket til en maskin mesteparten av deres våkne tid, og at det som skjer på skjermen er mer interessant enn dem. Jeg tenker at samvittigheten din prøver å si deg noe. Så fint at du kjenner på det! :-) Lag deg egne tider som vi gjør med ungene. F.eks du har lov til å sjekke ting et kvarter da, og fri bruk etter ungenes leggetid. Jeg tror de fleste voksne hadde hatt godt av å begrense skjermbruken sin litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå