Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Er gravid og har hatt en del utflod i svangerskapet. Nå de siste dagene har det vært mer enn vanlig. Nå når jeg skulle tørke meg så hang det igjen en ganske tykk slimhinne på papiret. Var sikkert 10-15cm lang. Var dette slimproppen, eller deler av dem, eller kan utflod rett og slett se slik ut? Har i dag også kjent at babyen borrer seg nedover i bekkenet og noen av kynnere tar tak i mage og rygg. Ikke veldig vondt, men kjenner det godt... Hvor lang tid tok det fra deres slimpropp gikk til babyen var ute? Vet at det kan ta uker altså, men greit å vite likevel :-) Anonym poster: 836a0681dcfb06d2e054b5a804ade337
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Husker jeg leste et for meg ganske sjokkerende innlegg av en høygravid da jeg selv var bare noen uker på vei, og ifølge henne (i rimelig vulgære ordelag, hun var leeei!) var det ikke måte på hva som kom ut på slutten. Mener også at slimproppen kan 'gå flere ganger'. I mitt tilfelle gikk slimproppen sammen med vannet, ganske så plutselig. Tror ikke du har noe å bekymre deg for. Hvor langt er du på vei, forresten? Anonym poster: 8545c053b7fa28ea36b9b948bdea3d87
3 er nok! Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Hvor langt er du på vei? Mine slimpropper har sett ut som ENORME snørrklyser med litt blodspor i. Mye lengre enn 10-15 cm, ganske tykke i bredden også. Beklager ekle detaljer...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #4 Skrevet 12. mars 2013 Jeg har hatt sånne tråder, tror ikke det må være slimproppen. Har iallefall ikke vært det hos meg. Anonym poster: 9fbbffff2279f3480a2e3878cf6b0eba
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #5 Skrevet 12. mars 2013 Har også hørt at den kan komme i deler, var derfor jeg lurte Jeg er i uke 30+3, men av ulike grunner så er det stor sannsynlighet for at jeg føder litt for tidlig. Sterke kynnere og småmurringer begynte for en uke siden... Alt er normalt i et svangerskap omtrent har jeg hørt, men er jo ikke ønskelig med baby i de nærmeste ukene HI Anonym poster: 836a0681dcfb06d2e054b5a804ade337
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #6 Skrevet 12. mars 2013 Slimproppen kan gå før uke 30 og man kan likevel gå til terminen før man føder uten at det er noe unormalt. Jeg har aldri sett noe som helst til noen slimpropp før noen av mine to fødsler og det er også normalt. Hvis det er sannsynlig at du føder før termin og det kommer masse slim samtidig som du merker mer til murringer og kynnere, så tror jeg at jeg ville tatt kontakt med jordmor eller føden i kveld eller i morgen, litt ettersom hvor mye kynnere/murringer du kjenner. Min andre fødsel startet ved at kynnerene over tid ble sterkere og sterkere og jeg var ganske langt ut i fødselen før jeg var sikker på at det var fødselen og ikke nok en gang kynnerene som lurte meg. Anonym poster: 9dd22bfb1ab02098f317f3671f8187e2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #7 Skrevet 12. mars 2013 Det er nok ikke noen kynnere som jeg trenger å bekymre meg for sånn helt den nærmeste tiden.... Men modningen er godt igang kjenner jeg så håper bare ikke ting modnes for fort der inne! Skal til jordmor med ultralyd i morgen som er planlagt så får vel kanskje noen svar da om modningen går fortere enn jeg tror! Hele slimproppen gikk nok ikke iallefall tenker jeg. Sist var den diger og var mer som en blodklump enn slimpropp. Det var da like før jeg var i aktiv fødsel. Anonym poster: 836a0681dcfb06d2e054b5a804ade337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå