Gå til innhold

Hvor mange nære venner har dere egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke mange føler jeg.. har kanskje 5 venner totalt, hvorav 1 er nær. Men ingen slik beste-bestevenninne.

Jeg har ingen barndomsvenninner, men fra videregående. Jeg prøver å være blid, hyggelig og snill, men vet ikke hva jeg gjør galt. Ser flere på jobben blir nære venner og er sammen på fritiden, men ikke meg. I barselgruppen ble flere nære venner etterpå, men ikke meg..Flere blir gode venner med naboer, men ikke meg..

Så derfor lurer jeg.. Hva gjør at dere har lyst å henge, være med en person?? Jeg lurer på hva jeg gjør galt, for jeg vil så gjerne. Jeg er en helt normal person, med normalt utseende. Ikke noe rart med meg (tror jeg da).

Hvilke tips har dere for å bli mer populær blant folk?

Velger såklart å være anonym, synes dette er litt flaut og sårt....

Anonym poster: e2a7c3a81ddd60091c69ae0c7311c432

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalitet er viktigere enn kvantitet, og det samme gjelder venner, det er ikke antall venner som er viktig, men hvor bra de 5 vennene du har er.

Jeg har ikke mange venner selv, men de jeg har er gode og så er det en liten håndfull som er veldig nære venner.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg har mange forskjellige type venner, men felles for de alle er at de er åpne, omsorgsfulle, ærlige og sosiale. Når man innehar disse egenskapene tror jeg det er lett å bli likt.

Tror også det er viktig å være typen som tar initiativ når det kommer til nye bekjentskap. Invitere folk med på turer til f.eks lekeland eller i skogen, spørre om venner av dine barn og deres foreldre vil komme på pepperkakebaking eller invitere hele barselgruppen på vinkveld uten barn.

Sier ikke at det er alltid er like enkelt, men man vinner nok mye på å invitere til slike ting.

Skrevet

Jeg har mange forskjellige type venner, men felles for de alle er at de er åpne, omsorgsfulle, ærlige og sosiale. Når man innehar disse egenskapene tror jeg det er lett å bli likt.

Tror også det er viktig å være typen som tar initiativ når det kommer til nye bekjentskap. Invitere folk med på turer til f.eks lekeland eller i skogen, spørre om venner av dine barn og deres foreldre vil komme på pepperkakebaking eller invitere hele barselgruppen på vinkveld uten barn.

Sier ikke at det er alltid er like enkelt, men man vinner nok mye på å invitere til slike ting.

Takk for gode og konkrete tips. Jeg setter veldig pris på det. Og du har helt rett i at JEG kan og bør ta mer iniativ! Jeg venter ofte på å bli invitert.. Men jeg synes det er rart, at de i barselgruppen f.eks inviterer kun hverandre hele tiden da, men de fant jo tydelig tonen... Men jeg synes det var gode tips ja!

HI :-)

Skrevet

Kvalitet er viktigere enn kvantitet, og det samme gjelder venner, det er ikke antall venner som er viktig, men hvor bra de 5 vennene du har er.

Jeg har ikke mange venner selv, men de jeg har er gode og så er det en liten håndfull som er veldig nære venner.

Ja det har du rett i, det er bedre å ha noen få da ja :-)

HI <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...