Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Etter fødsel nr.2 merker jeg problemer med skvetting når jeg jogger. Pleier aldri å jogge, så det kan jo hende det har vært sånn lenge, men nå tenkte jeg at jeg skulle bli i litt bedre form. Andre som har dette problemet? Bare jogger dere likevel og skifter med en gang dere er ferdige? Det er bare snakk om noen dråper, ikke det at jeg tisser meg ut sånn direkte. Er det bare knipeøvelser som kan hjelpe? Jeg har knepet mye de siste mnd, men har blitt litt latere i det siste...fordi jeg følte musklene var tilbake. Anonym poster: 80789b8573fce7b9ee75f9f25b38d537
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 dytt Anonym poster: 80789b8573fce7b9ee75f9f25b38d537
<3 2G <3 Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Fortsett med knipeøvelser konsekvent og det kan hende det fikser seg selv. Bruk tena truseinnlegg og kontakt legen om det ikke blir bedre med god rutine på knipingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå