Gå til innhold

Liten baby/lavt SFmål i uke 32.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper så veldig at noen der ute kan hjelpe meg nå. Jeg har hatt hyperemesis gjennom hele svangerskapet, er nå i uke 32. Var hos jordmor i dag, og nå er SFmålet avvikende, altså helt utenfor det grønne feltet. Jeg var på UL og fikk vekstestimering i uke 29, da var det avvik på 10-15%, jeg fikk derfor ny time, som er om 1 uke. Men siden SFmålet nå var helt utenfor, og jeg i tillegg har gått ned i vekt, ville jordmor ha meg inn på UL allerede i morgen. Nå lurer jeg fælt på hva som skjer, er det noen som har erfaring eller vet noe om dette? Hva får de gjort hvis babyen er for liten? Kan det bli snakk om tidligere forløsning? Det er vel for tidlig å gjøre det nå? Veldig takknemlig for alle svar, jeg blir så redd :/

Anonym poster: 8ce786a9f90d8229d056abd6c17b21d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg var det avvik på rundt 20-25% i uke 32, men en jente på 3 kg på termindagen.

Skrevet

Svigerinna mi hadde det slik i sitt svangerskap at ho la på seg svært lite og var mye dårlig.ho er tynn fra før av og babyen vokste ikke som den skulle, dvs de mente han ikke trivdes.hun var på hyppige kontroller og følte seg godt tatt vare på .hun ble satt i gang først i uke 36 fordi han etterhvert la oå seg litt, men at på det tidspunktet ville ha det bedre utenfor magen. Han veide 2890 når han kom og er helt frisk i dag.nå, som 8 mnd begynnef hsn å ta igjen dattra mi på 1, 5 når det gjelder vekt.

Synes ikke du skal bekymre deg altfor mye, vet d er lett å si, men det er betryggende at det sjekkes opp.når det er sagt, trenger ikke sf mål si så mye om hvor stor babyen fin faktisk er eller hvor bra h*n har det.babyer kommer i alle former og strl de også:-

Sender mange klemmer over til deg og ønsker deg lykke til i morgen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...