TonemH Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Har ca tre uker igjen, og i går tok vi 3D UL for vi er så spente <3 Alt var jo bare velstand med den lille. Kjempe vakker! Men den lille gutten vi har ventet på er da en jente! Alt er vasket og klart til gutten.... Lite sjokk er det vel lov å ha? Gleder meg ille til lille prinsessa kommer og hun er like mye ønsket, men dette kom litt brått på....
moccatha Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Hadde dere fått beskjed om at det var ei jente fra før??kjente jeg ble litt nervøs her,siden vi har fått beskjed om at det er en gutt-og tenk om det kommer ei jente Guriland
Fomle84 Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Hehe.. Så kos : ) kjenner noen som fikk beskjed om jente på ordinær ul, men i uke 32 på 3D var det jammen en gutt.. Er lov å være sjokka ja. Er vel kanskje noe av klærne dere kan bruke?
maali Skrevet 12. mars 2013 #4 Skrevet 12. mars 2013 Koselig med en liten jente, men lov til å være litt sjokka. Man blir jo mentalt forberedt på det man har fått beskjed om,og sikkert handlet inn til gutt, kanskje funnet navn osv. Men fikk dere beskjed om gutt på ordinær ultralyd eller har dere vært på 3d tidligere og fått beskjed om det der? Vi skal ha jente om noen uker, og fått beskjed om det på både ordinær og 3d.Og her er det rosa for å si det sånn
TonemH Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2013 Heldigvis har vi litt nøytralt her å, men er en del blått og bil her :-P Ja på ordinær UL sa de at det var gutt.. Neste gang sjekker vi tidligere, ikke tre uker før. He he Så nå blir det litt shopping før hu kommer :-D
TonemH Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2013 Heldigvis har vi litt nøytralt her å, men er en del blått og bil her :-P Ja på ordinær UL sa de at det var gutt.. Neste gang sjekker vi tidligere, ikke tre uker før. He he Så nå blir det litt shopping før hu kommer :-D
Audix78 Skrevet 12. mars 2013 #7 Skrevet 12. mars 2013 Jenter og gutter kan vel bruke samme klær vel... men skjønner at du ble litt overrasket :-D lykke til med tulla :-)
TonemH Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2013 Takk <3 viktigste er at hu hadde det strålende der inne. Å det er lettere med gutte klær på jente enn omvendt ( kjoler osv)
2010 Mammaen Skrevet 12. mars 2013 #9 Skrevet 12. mars 2013 Litt søt hsitorie egentlig .) Jeg trodde faktisk ikke at dette var mulig. Har hørt om det motsatte - men ikke at gutt ble til jente
TonemH Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2013 Det beste er at jeg har termin 1 april ;-)
prøver1gang Skrevet 13. mars 2013 #11 Skrevet 13. mars 2013 Jeg kjenner ei som fikk vite at hun ventet jente på 3 ultralyder, men ut om en gutt. HeHe. Han ble sittende i rosa bil stol, og litt rosa klær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå