Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på 2 mnd'er og er ikke sammen med barnefar. Han brøyt all kontakt da jeg valgte å beholde barnet, men etter hun kom til har vi hatt endel kontakt :) Han er mye på besøk og vi snakker endel i telefon.

Vi snakker ikke noe om følelser og det er vanskelig å vite hva han egentlig tenker så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Vil jo ikke skremme han bort hvis han ikke føler det samme.

Saken er den at jeg har fått tilbake alle følelsene for ham, og de er så innmari sterke! Er blitt nyforelska igjen og har veldig lyst på ham! Har begynt på mini-piller, men jeg vet jo ikke hvordan forholdet mellom oss utvikler seg. Til og med i dåpen fantaserte jeg om at vi "koste" oss på kirkebenken.

Hvordan skal jeg gå fram i forhold til å snakke om følelser og behov?

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Hva med å be han på middag slik at dere kan prate om alt og ingenting, da ser du jo om han virker interessert!

Skrevet

Han kommer hit imorgen :) Jeg har leid bassenget her, så det blir bare oss tre i badet og etterpå skal vi spise middag hjemme hos meg :) Han virker jo interessert og han "ser" på meg igjen, men jeg er så redd for å skremme ham bort hvis han ikke har følelser for meg og bare ser fordi jeg er mammaen til den lille jenta vår

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Han kommer hit imorgen :) Jeg har leid bassenget her, så det blir bare oss tre i badet og etterpå skal vi spise middag hjemme hos meg :) Han virker jo interessert og han "ser" på meg igjen, men jeg er så redd for å skremme ham bort hvis han ikke har følelser for meg og bare ser fordi jeg er mammaen til den lille jenta vår

Høres koselig ut!

Masse lykke til og håper det ordner seg for den lille familien :)

Skrevet

like nysgjerrig jeg :)

Skrevet

Takk for at dere spør! <3

Det gikk heldigvis veldig bra! Vi koste oss hele dagen. Starta med bading og kos med snuppa vår, fortsatte med middag, massasje på oss begge og så sovna jeg i armkroken hans! Hihi, jeg som har vært såå ivrig sovna istedet for å dra ham med i senga..

Han har vært redd for å fortelle hva han føler fordi han behandlet meg dårlig i svangerskapet.

Han sa at han fortsatt elsker meg og at han tenker på meg hele tiden! Etter at vi snakka ut har han vist en ny side av seg selv; han er nemlig en liten poet som sender søte dikt på sms.

Vi skal jobbe med forholdet vårt så får vi se når vi kan ta det et skritt videre :)

Skrevet

Å så fantastisk!

Kan vel ikke bli bedre det her:)

Skrevet

Så flott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...