Tina_ Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Noken her inne som har det ?? Lurer på å skaffe meg det, men vil høre litt rundt først om det faktisk funker.
Tina_ Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2013 okei! Leser litt rundt på nettet og ser at det er veldig mange som er fornøgd. Spesielt dei med lys hud og mørke hår.. Og det har jo eg, så kan jo hende eg er heldig. Eller så er det jo en del penger ut vinduet! Men det eg kanskje ikkje heilt har forstått, e om en skal barbere seg før en bruker den ? Kanskje du veit noke om det ? Leiter etter bruksanvisning på nett no, men finner ikkje :/
Underveis --> Skrevet 12. mars 2013 #4 Skrevet 12. mars 2013 Har Phillips Lumea, og den funker på meg :-) Har lys hud og irriterende tjukke og mørke hår *grøss*
Tina_ Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2013 må man barbere først ? Eller e d opp til ka vi sjøl ønska ? bedre resultat om barbera først? e så veldig nyskjerrig på d her, for vil gjerne bli kvitt hår som plager meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå