Gå til innhold

Hva synes du er "harry" nå i 2013?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da gjerne på ting som enkelte synes er råflott og ikke skjønner er rett og slett harry.

- Dikt og ord i interiøret (LOVE bokstaver, dikt mellom trappetrinnene osv)

- Louis Vuitton vesker (i 99% av tilfellene er de jo falske...)

- Store silikonpupper

Anonym poster: 34b1b90d77d983c6d15e500b090c640c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er drittharry med svære bryster, som man bare MÅ vise for det det er verdt. Stor kløft og dyp utringing syns jeg er vulgært, ekkelt og harry. Og NEI, jeg er ikke misunnelig, har nettopp fjernet 1 kg, av naturlig pupp ;)

Skrevet

Forresten¨også D&G øreringer og blingblinger.. da krymper jeg meg... ugg. Har en D&G klokke, men den er fin og ikke bling. Ellers liker jeg ting med litt mer klasse over.

Også alle disse puma trøyene/sandalene/beltene, puma, D&G, Prada osv etter at man har vært på ferie.. haha, det er bare pinlig!

Skrevet

Stor pels på jakka. Særlig Canda goose og Parajumpers.

Stjerner

Beck Søndegaard skjerf

Svarte Hunterstøvler

Nagler

Veggskillt

Jeffery Campbell sko (fysj!)

Anonym poster: f47a46449748d3294f7056ff2e6329a5

Skrevet

Platinablondt hår og megakløft, gjerne kombinert med en mini-mini kjole som snaut dekker rumpa. Det er veldig harry.

Synes heller ikke det er veldig fint med sånne bokstaver man kan klistre overalt. På vegger og trappetrinn. Er litt oppbrukt og er ærlig talt ikke særlig unikt lengre :-P

Skrevet

Cupcakes

Pepsi max

Rullings

DIB

Anonym poster: 26fee297a1defa96cb98e18252f6948f

Skrevet

Det jeg syns er mest "Harry" er faktisk alle disse menneskene som er så fryktelig opptatt av hva som er "Harry" eller ikke. Det er "Harry" det.

Hvorfor heter det "Harry" forresten? Hvorfor ikke Kåre eller Bernt????

Skrevet

Tenker da gjerne på ting som enkelte synes er råflott og ikke skjønner er rett og slett harry.

- Dikt og ord i interiøret (LOVE bokstaver, dikt mellom trappetrinnene osv)

- Louis Vuitton vesker (i 99% av tilfellene er de jo falske...)

- Store silikonpupper

Anonym poster: 34b1b90d77d983c6d15e500b090c640c

Enig ang veggord og LV-vesker og andre monogramvesker. Pupper på størrelse med holmer i kystlandskapet har i mine øyne alltid vært noe sært.

Anonym poster: 72d57a15d745a6972b281889483bba14

Skrevet

Crocs

folk som røyker

platina bleket hår og oransje solariums hud

lange plast negler type fransk manikyr etc.

mye smykker og bling

fake vesker og annet stash som folk kjøper i syden

sånne lange støvletter som går over kneet

tjukke folk i for trange klær

folk som drikker vodka/battery på byen eller hjemmefester

folk som er veldig opptatt av å mase om hvor mye de trener og om at de løper maraton og går birken -usj...

Skrevet

Det jeg synes er helt Bernt er oransje hud, store gummipupper, overprisa dollegreier(vesker klær etc.)

Anonym poster: 5f755f2fe1083c362b1d128b8a365c90

Skrevet

Shabby Chic

Røyking

Veggord

Sorte møbler

Tatovering

Piercing

Extentions

Fransk manikyr

Skrevet

Kan ikke fordra alle disse bling bling hodeskallene som folk ikler seg. Er det virkelig noen som ikke ser at det ser helt latterlig ut? Særlig på voksne damer...

Anonym poster: 45c9d87185e193d3394bd86bd2ad2dec

Skrevet

Dikt og vers som man henger på veggen er jo nydelig og gjør hjemmet mer personlig:)

Det som jeg synes er harry er Doctor Martins sko selv om de visst nok er IN i følge lillesøster på 21. Ellers er campingvogn, campingbil og store van som man kjører rundt i harry og vil alltid være harry for min del!

Anonym poster: 96252d736a5d75977c00d88f3ad739bf

Skrevet

Dikt og vers som man henger på veggen er jo nydelig og gjør hjemmet mer personlig:)

Det som jeg synes er harry er Doctor Martins sko selv om de visst nok er IN i følge lillesøster på 21. Ellers er campingvogn, campingbil og store van som man kjører rundt i harry og vil alltid være harry for min del!

Hehe, har du skrevet og produsert de bokstavene selv siden det gjør hjemmet personlig?

Beklager, men masseproduserte wallstickers er ikke mye personlig...

Skrevet

Taco :D

(Beklager, damer, jeg klarte ikke å dy meg ...)

Skrevet

Jeg syns det er drittharry med svære bryster, som man bare MÅ vise for det det er verdt. Stor kløft og dyp utringing syns jeg er vulgært, ekkelt og harry. Og NEI, jeg er ikke misunnelig, har nettopp fjernet 1 kg, av naturlig pupp wink.png

Apropos svære bryster: noen som så Mannegruppa Ottar i går? Verste silikonpuppene jeg har sett, overdriver ikke når jeg sier at brystvortene var oppå puppene. De pekte rett oppover!

Anonym poster: 8a2a04de152208d6d2abbb0d57219053

Skrevet

Hehe, har du skrevet og produsert de bokstavene selv siden det gjør hjemmet personlig?

Beklager, men masseproduserte wallstickers er ikke mye personlig...

bror passet hus for meg og stokket om på bokstavene mine - det ble veldig personlig :P
Skrevet

Tatoveringer. (Unnskyld til dere som har det :P. )

Gjest Pusikatt
Skrevet

Jeg er kanskje litt Harry. Har både veggtekst og campingvogn. Men lite bling og fake-vesker... Dessuten har jeg laget veggteksten selv, er jeg litt tilgitt da? ;-)

Skrevet

Når det kommer en ungdomsgjeng, og to tredjedeler har like sko, luer, skjerf og jakker, gjerne i forskjellige farger.

Og fremdeles får jeg midlertidig ticks av å se HOME/LOVE bokstaver og bilderammer...

Skrevet

En venninne har ikke bare veggtekster, hun har også masse rammer der hun ikke har fjernet bildet som er inni. Bilder av babyer hun ikke kjenner, kyssende par foran Eiffeltårnet osv....

Anonym poster: 7c55ae232a9bf19be48c39e67b80e691

Skrevet

Orkideer

Anonym poster: 798ccc9bafb5420c2505200e1b0fb9bf

Skrevet

Piercing

Røyking

Veeldig platinablonde 19 åringer med alt for mye selvbruningskrem

"Vanlige" folk med over 1000 venner på FB

Festbilder på FB

Taco (men jaaa, det er fortsatt kjempegodt)

G-streng

Snusleppe, spesielt på jenter

Reality tv

Anonym poster: 93ad536c44d5fd924fa5c9b0f453eaca

Skrevet

Øyenbryn som er tegna på

Bleket hår

Dyreprint på neglene

Tights på folk som har skikkelig spinkle bein

Mobilkamera-i-speilet-bilder

Store øreringer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...