Gå til innhold

En pappa med et problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er at vi fikk barn for tre mnd. Siden og vi har ikke sex?

Er dette normalt ? Jeg merker at hun får avsmak og trekker seg unna, hvis jeg prøver å gi henne et kyss eller en klem.

Når hun er ute og fester og jeg passer barna, kommer hun hjem full og vil ha sex, gir meg oralsex også, noe hun aldri gjør ellers.

Ellers, når hun er edru driver hun å teaser meg ofte.

Sier at hun vil at jeg skal gjøre ting med henne, eller hun spør om jeg vil at hun skal suge meg osv. Dette tenner meg naturligvis, men hvis jeg gjør alvor ut av det, så trekker hun seg unna og sier hun ikke orker.

Hvorfor gjør hun dette?

Jeg har mine behov og jeg kjenner at det går ut over humøret og selvsikkerheten min, når jeg blir avvist hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er normalt at sexlivet er til tider ganske labert med småbarn. Spesielt så kort tid etter fødsel. (Personlig har jeg ikke kommet i gang med sex igjen før 4 mnd etter fødsel, jeg har 2 barn).

Det blir ofte veeeldig mye kroppskontakt og kos med babyen, spesielt om man ammer, og kvinnen får dekket sitt behov (og mer til) for kos og nærhet. Hvis man i tillegg sover lite/dårlig og gjerne ikke føler seg så sexy etter å ha vært gravid er det ikke så rart at sexlysten er lav.

Jo mer du avlaster henne, jo mer overskudd har hun til deg! Ta babyen "så mye som mulig", hjelp med husarbeid, la henne sove ut en gang i blant, gi henne komplimenter, osv.

Anonym poster: 0d1284fa75d4b8e6524b3f28b64a3f2f

Skrevet

For et hott nick :P

Akkurat nå er ikke sex nr 1 i livet hennes, eller du for den del.. Morskjærlighet er rare greier, en sterk forelskelse uten seksuelle tanker. Det kan være vanskelig å ha to liv samtidig. De som blir mest forelsket i barnet tenker enda mindre sex.

Den harde sannheten.

Så får du enten akseptere at mor er i en spesiell tilstand akkurat nå, eller finne deg mørt lammekjøtt på byen. Mange menn har gått i fella før deg ;)

Anonym poster: aaf1027797e8e589e438e843f9879749

Skrevet

Det er helt vanlig at det går 3 mnd etter fødsel uten sex, men ikke fult så vanlig at mor drikker seg full og fester.... Dere er kanskje veldig unge?

Jeg revnet mye, mistet mye blod, og hadde utallige brystbetennelser etter min første fødsel. Jeg var helt ødelagt i kroppen. Første gang vi prøve oss på sex var 3,5 mnd etterpå.

Nå har vi fire barn, og det har gått rundt 3 mnd før vi har begynt med sex igjen alle gangene. Første halvåret har det ikke vært mye sex altså, bare av og til, kanskje en gang annenhver uke i snitt...

Det tar tid før hormoner og kropp faller på plass igjen, når man er trøtt, sliten og i ulage frister det ikke med sex.

Anonym poster: 3cfffd15b6aba40af7c49bbb6751634b

Skrevet

Problemet her er ikke at hun ikke vil ha sex.

Hun vil ikke ha det med meg.

Og hvorfor denne teasingen?

Skrevet

Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver om dama ;)

Jeg vil gjerne ha sex, men når det kommer til stykket så er jeg for sliten :(

Grunnen til at hun vil ha sex etter bytur er kanskje fordi hun da slapper av og har fått litt pusterom. Avlast henne så mye som mulig, så skal du se det blir mer på deg ;)

Anonym poster: 506b558f2433089777047316ebb8bf15

Skrevet

Problemet her er ikke at hun ikke vil ha sex.

Hun vil ikke ha det med meg.

Og hvorfor denne teasingen?

Har du prøvd å snakke med henne om dette i en situasjon hvor du ikke føler deg sint, skuffet, såret og avvist?

Huff, jeg kjenner igjen følelsen, og den er ikke god. Synes synd på deg, det er ikke noe morsomt å gå rundt sånn. Hvor gamle er dere?

Skrevet

Har prøvd å snakke med henne, men får ikke noe fornuftig ut av henne.

Hun er 28 og jeg er 30

Skrevet

Tror nok de fleste her kjenner seg igjen i hennes situasjon dessverre, da vi alle har født barn. Vanskelig for menn å skjønne. For min del endret det seg etter noen mnd, for da begynte endelig mannen å bidra mye hjemme. Uten at je trengte å mase på han.

Hvis hun ammer tar det myyye energi. Hvis ikke kan du jo hjelpe til med mating.

Lykke til!

Anonym poster: 3979ea4feee67a2ba9e519072ee0bcd0

Gjest da livet begynte
Skrevet

Det samme skjedde med oss, etter 4mnd så hadde jeg veldig lyst på sex og sa det flere ganger til min mann, men med en gang han begynte å kle av meg så ble jeg livredd!! Jeg var redd at det skulle gjøre vondt og turte ikke prøve :-( Men det ga seg 6 mnd etter at barnet kom. Lykke til :-)

Skrevet

Hvorfor falsk nick?? Du er jo mann ( Målfrid)

Enten så prøver hun bare å holde det ved like med å "friste" uten at hun orker eller vil ha sex, og siden hun orker dra ut i helgene å drikke seg full når hun har en 3 mnd gammel baby så burde hun kunne ha sex også

Noe som skurrer her.

Anonym poster: 077db24e9a092fdb598e4180959d6ea0

Skrevet

Hahaha. Drikke seg full med en baby hjemme???? TROLL!!!!!

Anonym poster: c6c203bba8c50f29641427224989174b

Skrevet

Kjenner, desverre, ei som festa 5 helger på rad fra ungen hennes var kun 1 mnd gammel!! Så desverre er det noen som ikke er så opptat av å være hjemme med babyen sin i førsten..

Anonym poster: bbe6191cf511ee8e20df5eb745d593b7

Skrevet

Den teasingen kan godt komme av at hun gjerne vil føle seg begjært og tiltrekkende, selv om hun egentlig ikke orker selve sexen ennå. Hun er redd for at du skal gi opp og slutte å ville ha henne - hun vil på en måte holde lysten din ved like, så den ikke skal slukne helt når det går så lang tid uten.

Med med litt tålmodighet skal du se hun finner tilbake til deg igjen.

Men ofte blir sexlivet litt labrere i perioder med småbarn, sånn er det bare.

Anonym poster: 8d3ba81f5c9bc14c27c69ba9fb79f721

Skrevet

Det går faktisk an å gå ut og drikke når babyen er 3 mnd! Spesielt hvis man ikke ammer.

Anonym poster: 0d1284fa75d4b8e6524b3f28b64a3f2f

Skrevet

Falskt nick? Vet du hva et nick er eller ?

Anonym poster: a244b8efdbb2a806db8c7158c5ba6922

Skrevet

Jeg var også på fest når babyen min var 3 mnd. Og jeg ammer! Hørt om flaske eller? Hysteriske samer altså.

Skrevet

jeg tenker at null sex er det minste problemet deres. Ute å fester i helgene? Hjepes!

Anonym poster: 1f93e2569909c2b36ec40f9ed3870635

Skrevet

Jeg var også på fest når babyen min var 3 mnd. Og jeg ammer! Hørt om flaske eller? Hysteriske samer altså.

Det er forskjell på å ta seg en fest, og "Når hun er ute og fester og jeg passer barna, kommer hun hjem full og vil ha sex, gir meg ...." Dette kan tyde på at det er vanlig at hun er ute i helgene.

Skrevet

Jeg personlig synes jo at 3 mnd'er er fryktelig lenge... men det kan jo være mange årsaker til dette. Revnet hun mye når hun fødte? Har svangerskapet ellers vært vanskelig for henne? Hvordan takler hun det å være mor plutslig?

Hvordan takler DU å være far?

Bidrar du nok? Hjelper du til i huset, mater, har våkenetter osv?

Jeg hadde ikke klart 3 mnd'er uten, det er uvirkelig lenge. Men noen er bare sånn. Dere har en liten baby som krever mye nå, og om den ikke krever mye, så gir en mor automatisk alt av seg i førsten.

Uansett skjønner jeg godt at du er frustrert!! Men masse lykke til :D

Skrevet

Bruker profilen til kona

æææææ da ser hun jo at du har spurt oss om dette.... :/

Skrevet

ER så enig med deg :D Ungen tar for pokker ikke skade av å være alene med far litt ;) Vi mødre er tross alt ikke uunværlige, selvom vi gjerne sku likt å være det :)

Skrevet

jeg tenker at null sex er det minste problemet deres. Ute å fester i helgene? Hjepes!

Jøss, en nonne på forumet også ;)

Anonym poster: 5a63b13a57e47f4dd0cb230c4393b1ed

Skrevet

Bruker profilen til kona

Mulig det vil være nødvendig å prate om temaet uansett når hun neste gang logger inn her og ser innlegget..?

Anonym poster: 5a7a91a5b61c359823f9d9e7ddd9e59b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...