Gå til innhold

Noen med barn som har hatt Skalagensfeber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.ser ut som mitt barn får alt av rare sykdommer :P

Jeg prøver å ringe lege, men vanskelig å komme gjennom..

Men leser at man visstnok må være hjemme til utslett blekner. Bhg sa at det var OK å komme ved påbegynt antibiotikakur. Blir da neste dag, hvis allmenntilstanden er god..

Hva gjorde dere?

Anonym poster: 636fa8411370a98e480695f8379e075e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør hva legen sier.

Mine barn har ikke hatt det, men var noen andre barn i barnehagen som hadde det i høst så det kom opp infolapper om det i garderoben. Der sto det at det var påkrevd med legebesøk og at man skulle følge legens anbefaling for når de kunne komme i barnehagen igjen.

Anonym poster: 912cfd3f62038e41d67c10113c7b1e38

Skrevet

Det går i barnehagen hos oss nå. Henger infoskriv på døra om at barna må holdes hjemme til utslettet er borte (?) og at de må være i god form før de sendes i bhg.

Følg legens anbefaling, og ta evt en telefon til bhg for å høre om deres retningslinjer. De vil vel gjerne verne for smitte i størst mulig grad.

Anonym poster: ba659bf1f0cae665be19cadea633b4fb

Skrevet

Det går i barnehagen hos oss nå. Henger infoskriv på døra om at barna må holdes hjemme til utslettet er borte (?) og at de må være i god form før de sendes i bhg.

Følg legens anbefaling, og ta evt en telefon til bhg for å høre om deres retningslinjer. De vil vel gjerne verne for smitte i størst mulig grad.

Anonym poster: ba659bf1f0cae665be19cadea633b4fb

Slik jeg har lest det varer utslettet ca en uke. Synes bare det var så stort sprik på den infoen og bhg sin om at påbegynt antibiotikakur var nok. :) Tydelig store forskjeller ved bhg også!

HI

Anonym poster: 636fa8411370a98e480695f8379e075e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...