Gå til innhold

Mann som maser om analsex hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaster opp snart av den evinnelige masinga!

Vi har prøvd to ganger tidligere, men jeg syntes det var ubehagelig og vondt. Så jeg har gitt klar beskjed om at vi skal gjøre det igjen den dagen helvete fryser til is. Og så har jeg kommet med forslag om at jeg kan ta han i toern med en strapon og se om han synes det er deilig. Men han gir seg aldri med den evinnelige masinga. Sier han må respektere at jeg ikke vil, men neida. Flere med analfikserte menn her?

Anonym poster: f975284d135343397e41775167c6f96b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han er HELDIGVIS helt uinteressert i det! :) Stakkar deg, gi klar beskjed.

Anonym poster: b659e572b61e52f83cf8ec3e4466acb3

Skrevet

Du kan jo si at hvis du får ta han i rumpa med en stor dildo så skal han få ta deg.

Anonym poster: 956b7f86c03d63bce1331ea58e4103ef

Skrevet

Min mann fikk ha analsex for første gang i forrige uke, og liker det visst veldig godt, for nå har han lyst til å gjøre det igjen ;) Heldigvis liker jeg det selv, så det er ikke noe problem.

Jeg synes du skal ta deg en skikkelig prat med mannen din. Fortell ham nøyaktig hva du føler og mener, og hvorfor. Du skal aldri gjøre noe du ikke er komfortabel med i senga, og han har med å respektere det. Hvis han ikke klarer å slutte med masinga, foreslår jeg at du overrasker han med en dildo oppi rumpa neste gang du gir han en blowjob ;)

Anonym poster: b6ae58b08de7fabcba227b7cc7a61c7d

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Vel, eksen min maste og maste om dette etter vi hadde et uhell, gikk litt fort i svingene :P , og jeg løste det egentlig veldig enkelt. Etter et evinnelig mas dro jeg fram dildoen min og sa; greit, vi kan prøve, MEN først tester vi på deg!!

Ble slutt på masingen da, gitt :P

Skrevet

Kanskje du skal gi det en siste sjanse og ta god tid med skikkelig oppvarming? Forsiktg forsiktig lirke inn 1 og 1 finger. Det kan faktisk være veldig godt.

Hvis ikke må du bare si det skjer ikke hold opp å mas. Fortell ham hvorfor hvordan det føles og at du blir kvalm med tanken. Hvis ikke han gir seg da så er han rett og slett egoistisk.

Anonym poster: 4f0ddb1d7db8cc92cd1a0cd90ad3831e

Skrevet

Kaster opp snart av den evinnelige masinga!

Vi har prøvd to ganger tidligere, men jeg syntes det var ubehagelig og vondt. Så jeg har gitt klar beskjed om at vi skal gjøre det igjen den dagen helvete fryser til is. Og så har jeg kommet med forslag om at jeg kan ta han i toern med en strapon og se om han synes det er deilig. Men han gir seg aldri med den evinnelige masinga. Sier han må respektere at jeg ikke vil, men neida. Flere med analfikserte menn her?

Anonym poster: f975284d135343397e41775167c6f96b

Men da syns jeg at du får gjøre som han. Når han maser om det må du si at du må få prøve på han først!

Jeg er glad mannen min ikke har lyst på analsex.. Han vet det ikke er noe godt for meg, derfor har han heller ikke lyst! Mannen din burde ikke ville gjøre deg vondt!

Anonym poster: a1457eed9d3830c93804509fb991b3cc

Skrevet

Forstår meg ikke på menn. De fleste menn har fullstendig noia for å få noe oppi analen selv, og ville heller kappa av seg hånda enn å bli tatt i ræva. Mens de forventer at vi kvinner skal digge det...

Anonym poster: e8f050f6810a5c60de2d45fdafe23267

Skrevet

Da syns jeg du skal si til at han at når han har lært seg hvordan han skal gjøre det uten at det er vondt så kan dere prøve igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...