Gå til innhold

Kaffe på foreldremøte-ta med te i steden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er foreldremøte på skolen i dag, og det står på skrivet at vi skal ta med kaffe.

Jeg drikker ikke kaffe og har ikke noe kaffetrakter eller noe. De få gangene vi har gjester som drikker kaffe får de pulverkaffe.

Ikke har jeg noe kafffekanne heller...

Syns dere det går det an å ta med en termos med varmt vann og teposer i steden?

Anonym poster: 945a6f2dab1f8927ddbb05b349aa4c71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt fint det, sikkert flere som ikke drikker kaffe :-) Eller lage kakao, herlig i kulden det også. Blir sikkert den mest poppis mammaen der da. ;-)

Anonym poster: d623cc2f71026a1211b7db0bc0dce494

Skrevet

Kakao er en god idé. Hos oss stiller i hvert fall vi som holder foreldremøtet med te og varmt vann, så det behøver ikke foreldrene ta med.

Anonym poster: 00d4bb94447b541122b5edb8687d95a7

Skrevet

Vi får som regel beskjed om å ta med noe å drikke vi, så noen kommer med kaffe, noen med te, noen med brus og noen med juice, er på langt nær alle som drikker kaffe altså.

Jeg pleier alltid ta med en halvannen liter med brus, og den blir alltid tom...

Anonym poster: b59f48818242889dd59092f6d95c624a

Skrevet

Det komme rlitt an på. HVis det er dere som har ansvaret for at det serveres kaffe på møtet, bør dere enten faktisk ta med kaffe, eller sørge for å si fra om at dere ikke kan det siden dere ikke har utstyr til det, sånn at noen andre heller kan få den oppgaven.

Jeg hadde blitt KJEMPE-skuffet om jeg kom dit og regnet med å få kaffe, og så var dte kun te i stedet.

Mne jeg er også veldig glad i kaffe, da.

Anonym poster: e4227a6217a209de1ae377fe48b8f6e9

Skrevet

Det komme rlitt an på. HVis det er dere som har ansvaret for at det serveres kaffe på møtet, bør dere enten faktisk ta med kaffe, eller sørge for å si fra om at dere ikke kan det siden dere ikke har utstyr til det, sånn at noen andre heller kan få den oppgaven.

Jeg hadde blitt KJEMPE-skuffet om jeg kom dit og regnet med å få kaffe, og så var dte kun te i stedet.

Signerer denne fullt og helt :)

Anonym poster: afbf3f3f0c175e5dc16e4223acd793b6

Skrevet

De er 59 elever i klassa. Halvparten skulle ta med noe å spise og andre halvparten skulle ta med kaffe....

Så det blir jo ca 30 stk som tar med kaffe da....

Jeg kan jo ta med en termos med vann og et glass pulverkaffe da.......

HI

Skrevet

Skal alle ta med sin egen kaffe?!? Eller bare dere? Hvis det bare er noen få som skal ta med kaffe bør dere skaffe det på en eller annen måte, eller gi beskjed. Kaffen går fort unna på sånne møter! Men hvis det bare er til dere selv kan dere vel ta med det dere vil drikke.

Skrevet

Skal alle ta med sin egen kaffe?!? Eller bare dere? Hvis det bare er noen få som skal ta med kaffe bør dere skaffe det på en eller annen måte, eller gi beskjed. Kaffen går fort unna på sånne møter! Men hvis det bare er til dere selv kan dere vel ta med det dere vil drikke.

Som skrevet over skal halvparten ta med kaffe og andre halvparten noe å spise. Da de er 59 elever, blir det da ca 30 som tar med kaffe.

Men jeg vet jo ikke om det er slik som noen skriver over her at de som holder foreldremøtet står for vann og te.... Hvis ikke hadde det jo vært greit kanskje å ta med te da jeg ikke drikker kaffe....

HI

Skrevet

Hvis 30 stk tar med kaffe, tror jeg absolutt ikke det er noe problem om du tar med te altså :) Te er godt!

Skrevet

Da tror jeg du kan ta med te ja. Eller noe brus/farris må vel også gå greit.

Skrevet

Stiller ikke skolen/bhg med drikke når det er foreldremøte? Her er det alltid de som ordner med drikke, kjeks, en liten sjokoladebit, eller oppskåren frukt.

Har aldri hørt at noen må ta med drikke til et foreldremøte..... Når det er sagt, vil jeg tro at det går helt fint om du har med te ;)

Anonym poster: 37627c56f4f616b1f14c391c4a75bc39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...