Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 ...sa mannen min til meg i natt. Årsak: jeg hadde babyen i hele natt, ammet og våknet hver gang størstemann våknet pga sykdom. Far tok seg av størstemann, siden jeg lå med babyen. Siste gangen størstemann våknet, våknet også baby og var urolig (ikke sulten). Jeg ville gjerne trøste størstemann nå, hadde en følelse av at han var syk. Jeg ba mannen overta baby. Jeg og størstemann legger oss i foreldresenga (mann og baby lå på gjesterommet). Etter 2 min kaster størstemann opp i senga vår! Jeg ropte til mannen min at han kastet opp. Da presterer han å si at : ja, carma is a bitch!! Fordi han mente st jeg plukket fra øverste hylle og valgte de letteste oppgavene med ungene hele tiden??! Er så provosert at jeg sprekker! Uansett om jeg hadde "valgt" de letteste oppgavene (latterlig å si når jeg ammer minstemann 24/7 uansett), så er da ikke det det første man tenker når ungen er dårlig og kaster opp? Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Idiotmann! (dersom det var det han mente) Skulle tatt seg ut om min mann sa noe sånt. Da skulle han fått smake karma da..... Anonym poster: 40d120ae89006604de5fc2273c9e72e4
Ladybird2014 Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Punkt 1: Tosk. Punkt 2: Bra at du tok deg av eldstemann, sikkert ikke bare bare med baby som skal ammes 24/7. Viktig å se eldstemann litt også. Du tenkte på barnet, far tenkte på seg selv.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #4 Skrevet 12. mars 2013 Eneste "bitchen" her må jo være mannen din...makan til teit ting å si... Hadde min samboer sagt no sånt skulle han jaggu fått høre!! Anonym poster: 9deb477a20321f5eb81f312a52348da8
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #5 Skrevet 12. mars 2013 Hyggelig fyr...NOT! Anonym poster: b08116e666a63c7ccb01486997be2d0a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #6 Skrevet 12. mars 2013 Er faktisk litt enig med mannen din her jeg Dere begge er slitne, antar du er i permisjon siden du ammer såpass mye om natta, og at far skal på jobb. Det betyr at du kan sove på dagtid det. Skjønner godt at han er frustrert! Kjip kommentar å komme med fra din mann, men samtidig er det frustrerende å føle at man skal ta den tyngste børen på nattestid samtidig som man skal på jobb dagen etter. Synes du har vel lite forståelse for situasjonen. Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #7 Skrevet 12. mars 2013 Er faktisk litt enig med mannen din her jeg Dere begge er slitne, antar du er i permisjon siden du ammer såpass mye om natta, og at far skal på jobb. Det betyr at du kan sove på dagtid det. Skjønner godt at han er frustrert! Kjip kommentar å komme med fra din mann, men samtidig er det frustrerende å føle at man skal ta den tyngste børen på nattestid samtidig som man skal på jobb dagen etter. Synes du har vel lite forståelse for situasjonen. Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Hvem sa at jeg kan sove om dagen? Eldstemann går ikke i barnehage enda. Så her går det i ett gitt. Hi Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb
Gjest sussie77 Skrevet 12. mars 2013 #8 Skrevet 12. mars 2013 Akkurat det var litt rar tankegang av mannen din..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #9 Skrevet 12. mars 2013 Er faktisk litt enig med mannen din her jeg Dere begge er slitne, antar du er i permisjon siden du ammer såpass mye om natta, og at far skal på jobb. Det betyr at du kan sove på dagtid det. Skjønner godt at han er frustrert! Kjip kommentar å komme med fra din mann, men samtidig er det frustrerende å føle at man skal ta den tyngste børen på nattestid samtidig som man skal på jobb dagen etter. Synes du har vel lite forståelse for situasjonen. Om babyen er som min nr to, får ikke mor sovet på dagen heller. Forhør deg om det da før du slenger ut dritt. Det er en jobb innimellom med baby også, om den er urolig. Mannens jobb er ikke mer krevende da... Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Anonym poster: eb4d52a6076c44d79337dd48de4bdb7c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #10 Skrevet 12. mars 2013 Idiotmann! (dersom det var det han mente) Skulle tatt seg ut om min mann sa noe sånt. Da skulle han fått smake karma da..... Anonym poster: 40d120ae89006604de5fc2273c9e72e4 Var nok det han mente, for jeg spurte han. Nettopp pga jeg hele tiden valgte oppgaver fra øverste hylle. Eller nå sier han at han mente det komisk fordi jeg trodde jeg skulle få slappe av sammen størstemann. Det var jo bare en moro kommentar da. Sier han altså nå etter jeg viste han denne tråden. Mange ting den seneste tiden som gjør at jeg vil forlate ham. Bare at han vrir om på alt han sier i ettertid når han skjønner at jeg ser på han som litt psyk. Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb
Mamma til 3? Skrevet 12. mars 2013 #11 Skrevet 12. mars 2013 Er faktisk litt enig med mannen din her jeg Dere begge er slitne, antar du er i permisjon siden du ammer såpass mye om natta, og at far skal på jobb. Det betyr at du kan sove på dagtid det. Skjønner godt at han er frustrert! Kjip kommentar å komme med fra din mann, men samtidig er det frustrerende å føle at man skal ta den tyngste børen på nattestid samtidig som man skal på jobb dagen etter. Synes du har vel lite forståelse for situasjonen. Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Men... OM HI fikk sove på dagtid, så ville jo ikke det løse problemet som oppstod på nattetid. Baby var urolig, og trengte trøst. Eldre gutt var syk, og jammen fortjente han litt trøst han også. Bør ikke begge to faktisk få den trøsten de trenger da? Kan ikke være veldig lett for mor å være to steder samtidig, så her må faktisk far trå til litt. HI: Håper at mannen din var fryktelig trøtt i natt, og at det var det som førte til at han snakka slik til deg. Det er ingen unnskyldning, men forhåpentligvis forstår han hva han har sagt og gjort, og unnskylder seg ordentlig når han kommer hjem fra jobb i dag. Lykke til, og god bedring til gutten din
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #12 Skrevet 12. mars 2013 Er faktisk litt enig med mannen din her jeg Dere begge er slitne, antar du er i permisjon siden du ammer såpass mye om natta, og at far skal på jobb. Det betyr at du kan sove på dagtid det. Skjønner godt at han er frustrert! Kjip kommentar å komme med fra din mann, men samtidig er det frustrerende å føle at man skal ta den tyngste børen på nattestid samtidig som man skal på jobb dagen etter. Synes du har vel lite forståelse for situasjonen. Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Hvem sa at jeg kan sove om dagen? Eldstemann går ikke i barnehage enda. Så her går det i ett gitt. Hi Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb Om eldste barnet ikke går i barnehage antar jeg at det sover på dagtid, så da kan du sove. Om det ikke sover på dagtid, ville jeg satt på en film, så du får 30-40 minutter på sofaen. Ellers får du skaffe deg barnehageplass, evt bedre rutiner på hjemmebane. Din mann kan umulig utføre sine arbeidsoppgaver skikkelig dersom han er totalt utmattet etter å ha måttet bakse med brorparten av ungemas på nattestid. Det er dere som har valgt å få to tette unger, og dere må ta konsekvensene av dette! Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad
Tarssan Skrevet 12. mars 2013 #13 Skrevet 12. mars 2013 Uansett om eldste hadde gådd i barnehage, er det vel naturlig at far hjelper til om natten, spesielt når det er sykdom i bilde. Det var en idiotisk kommentar fra mannen din, dere er nok slitne begge to og da har en lett for å si ting man ikke mener. Snakk sammen om dette og prøv å bli enig om att dere bare må bite tenna sammen. Det har så lett for å utvikle seg med slike spydigheter fram og tilbake. Jeg snakker av erfaring.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. mars 2013 #14 Skrevet 12. mars 2013 Jeg tenker at man er litt utilregnelig etter en lang natt med dårlig og lite søvn... Jeg er sikker på at det ikke var ment like ille som det hørtes ut. Jeg og mannen kunne finne på å si mye rart i løpet av en såkalt helvetesnatt Nå ler vi av det heldigvis
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #15 Skrevet 12. mars 2013 Er faktisk litt enig med mannen din her jeg Dere begge er slitne, antar du er i permisjon siden du ammer såpass mye om natta, og at far skal på jobb. Det betyr at du kan sove på dagtid det. Skjønner godt at han er frustrert! Kjip kommentar å komme med fra din mann, men samtidig er det frustrerende å føle at man skal ta den tyngste børen på nattestid samtidig som man skal på jobb dagen etter. Synes du har vel lite forståelse for situasjonen. Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Hvem sa at jeg kan sove om dagen? Eldstemann går ikke i barnehage enda. Så her går det i ett gitt. Hi Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb Om eldste barnet ikke går i barnehage antar jeg at det sover på dagtid, så da kan du sove. Om det ikke sover på dagtid, ville jeg satt på en film, så du får 30-40 minutter på sofaen. Ellers får du skaffe deg barnehageplass, evt bedre rutiner på hjemmebane. Din mann kan umulig utføre sine arbeidsoppgaver skikkelig dersom han er totalt utmattet etter å ha måttet bakse med brorparten av ungemas på nattestid. Det er dere som har valgt å få to tette unger, og dere må ta konsekvensene av dette! Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Tuller du eller? Skjønner at du ikke har to tette! Eldste sover en time på dagtid, men da sover som regel ikke minste. Han skal også tas vare på, husker du? Jeg tar da alltid baby om natten pga ammingen. Og leser du innlegget en gang til så ser du at eldste var syk i natt, ergo unntakstilstand. Og mannen er hjemme nå, pga sykt barn! Minste er 2 mnd, da er det normalt ikke så mange rutiner enda. Herregud, glad jeg ikke kjenner deg irl. HI Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb
Tarssan Skrevet 12. mars 2013 #16 Skrevet 12. mars 2013 Ikke la deg fyre opp Hi, tror heldigvis att det er de færreste som har ett slikt syn som skrulla over her
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #17 Skrevet 12. mars 2013 Er faktisk litt enig med mannen din her jeg Dere begge er slitne, antar du er i permisjon siden du ammer såpass mye om natta, og at far skal på jobb. Det betyr at du kan sove på dagtid det. Skjønner godt at han er frustrert! Kjip kommentar å komme med fra din mann, men samtidig er det frustrerende å føle at man skal ta den tyngste børen på nattestid samtidig som man skal på jobb dagen etter. Synes du har vel lite forståelse for situasjonen. Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Hvem sa at jeg kan sove om dagen? Eldstemann går ikke i barnehage enda. Så her går det i ett gitt. Hi Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb Om eldste barnet ikke går i barnehage antar jeg at det sover på dagtid, så da kan du sove. Om det ikke sover på dagtid, ville jeg satt på en film, så du får 30-40 minutter på sofaen. Ellers får du skaffe deg barnehageplass, evt bedre rutiner på hjemmebane. Din mann kan umulig utføre sine arbeidsoppgaver skikkelig dersom han er totalt utmattet etter å ha måttet bakse med brorparten av ungemas på nattestid. Det er dere som har valgt å få to tette unger, og dere må ta konsekvensene av dette! Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Tuller du eller? Skjønner at du ikke har to tette! Eldste sover en time på dagtid, men da sover som regel ikke minste. Han skal også tas vare på, husker du? Jeg tar da alltid baby om natten pga ammingen. Og leser du innlegget en gang til så ser du at eldste var syk i natt, ergo unntakstilstand. Og mannen er hjemme nå, pga sykt barn! Minste er 2 mnd, da er det normalt ikke så mange rutiner enda. Herregud, glad jeg ikke kjenner deg irl. HI Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb Men hvorfor i heiteste helvete har dere fått to unger så tett når dere ikke evner å ta vare på dem kombinert med arbeid? Nei jeg har ikke to tette unger, NETTOPP pga denne situasjonen du er i. Det å sitte å syte over dette nå, er ikke noen andres problem enn ditt og din manns. Denne situasjonen er så fullstendig selvforskyldt. Burde tenkt på dette før dere satte i gang produksjonen, hva? Carma is a bitch Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #18 Skrevet 12. mars 2013 Er faktisk litt enig med mannen din her jeg Dere begge er slitne, antar du er i permisjon siden du ammer såpass mye om natta, og at far skal på jobb. Det betyr at du kan sove på dagtid det. Skjønner godt at han er frustrert! Kjip kommentar å komme med fra din mann, men samtidig er det frustrerende å føle at man skal ta den tyngste børen på nattestid samtidig som man skal på jobb dagen etter. Synes du har vel lite forståelse for situasjonen. Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Hvem sa at jeg kan sove om dagen? Eldstemann går ikke i barnehage enda. Så her går det i ett gitt. Hi Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb Om eldste barnet ikke går i barnehage antar jeg at det sover på dagtid, så da kan du sove. Om det ikke sover på dagtid, ville jeg satt på en film, så du får 30-40 minutter på sofaen. Ellers får du skaffe deg barnehageplass, evt bedre rutiner på hjemmebane. Din mann kan umulig utføre sine arbeidsoppgaver skikkelig dersom han er totalt utmattet etter å ha måttet bakse med brorparten av ungemas på nattestid. Det er dere som har valgt å få to tette unger, og dere må ta konsekvensene av dette! Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Tuller du eller? Skjønner at du ikke har to tette! Eldste sover en time på dagtid, men da sover som regel ikke minste. Han skal også tas vare på, husker du? Jeg tar da alltid baby om natten pga ammingen. Og leser du innlegget en gang til så ser du at eldste var syk i natt, ergo unntakstilstand. Og mannen er hjemme nå, pga sykt barn! Minste er 2 mnd, da er det normalt ikke så mange rutiner enda. Herregud, glad jeg ikke kjenner deg irl. HI Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb Men hvorfor i heiteste helvete har dere fått to unger så tett når dere ikke evner å ta vare på dem kombinert med arbeid? Nei jeg har ikke to tette unger, NETTOPP pga denne situasjonen du er i. Det å sitte å syte over dette nå, er ikke noen andres problem enn ditt og din manns. Denne situasjonen er så fullstendig selvforskyldt. Burde tenkt på dette før dere satte i gang produksjonen, hva? Carma is a bitch Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Haha, jada, skjønner at du prøver å provosere. De er ikke så tette som du tydeligvis vil ha det til altså. Eldste er snart 5, men har ikke fått barnehageplass på vår nye hjemplass. Betyr ikke at ting ikke er hektisk under sykdom.., Hi Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #19 Skrevet 12. mars 2013 Eldste er snart 3, skulle det stå. Uansett aldersforskjell så forsvarer ikke det slik tankegang, mener jeg! Hi Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 12. mars 2013 #20 Skrevet 12. mars 2013 Jeg tror at om man skulle tatt til seg alt som blir sagt i kampens hete ved våkenetter og syke barn så tror jeg jammen ikke det var mange forhold som hadde overlevd småbarnstiden! Om man heller ikke skulle fått barn (!!!) pga at man blir slitne med en helt nyfødt og en eldre i hus, hadde det ikke vært mange familier med mer en et barn heller. Jeg reagerer mest på at du kaller mannen din psyk jeg da? Hva baserer du det på?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #21 Skrevet 12. mars 2013 Er faktisk litt enig med mannen din her jeg Dere begge er slitne, antar du er i permisjon siden du ammer såpass mye om natta, og at far skal på jobb. Det betyr at du kan sove på dagtid det. Skjønner godt at han er frustrert! Kjip kommentar å komme med fra din mann, men samtidig er det frustrerende å føle at man skal ta den tyngste børen på nattestid samtidig som man skal på jobb dagen etter. Synes du har vel lite forståelse for situasjonen. Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Hvem sa at jeg kan sove om dagen? Eldstemann går ikke i barnehage enda. Så her går det i ett gitt. Hi Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb Om eldste barnet ikke går i barnehage antar jeg at det sover på dagtid, så da kan du sove. Om det ikke sover på dagtid, ville jeg satt på en film, så du får 30-40 minutter på sofaen. Ellers får du skaffe deg barnehageplass, evt bedre rutiner på hjemmebane. Din mann kan umulig utføre sine arbeidsoppgaver skikkelig dersom han er totalt utmattet etter å ha måttet bakse med brorparten av ungemas på nattestid. Det er dere som har valgt å få to tette unger, og dere må ta konsekvensene av dette! Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Tuller du eller? Skjønner at du ikke har to tette! Eldste sover en time på dagtid, men da sover som regel ikke minste. Han skal også tas vare på, husker du? Jeg tar da alltid baby om natten pga ammingen. Og leser du innlegget en gang til så ser du at eldste var syk i natt, ergo unntakstilstand. Og mannen er hjemme nå, pga sykt barn! Minste er 2 mnd, da er det normalt ikke så mange rutiner enda. Herregud, glad jeg ikke kjenner deg irl. HI Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb Men hvorfor i heiteste helvete har dere fått to unger så tett når dere ikke evner å ta vare på dem kombinert med arbeid? Nei jeg har ikke to tette unger, NETTOPP pga denne situasjonen du er i. Det å sitte å syte over dette nå, er ikke noen andres problem enn ditt og din manns. Denne situasjonen er så fullstendig selvforskyldt. Burde tenkt på dette før dere satte i gang produksjonen, hva? Carma is a bitch Fy faen for ei dritt kjærring du er! Gudskjelov er sånne mennesker som deg i fåtall! Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Anonym poster: ce93f1b10da0fd4120095674bde521bc
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #22 Skrevet 12. mars 2013 Her i huset kunne vi godt sakt noe tilsvarende til hverandre uten at noen hadde tatt det særlig alvorlig. Hvordan jeg hadde reagert i tilsvarende situasjon kommer nok også mye ann på i hvilken tone du ropte til mannen din. Hvorfor gjorde du egentlig det hvis han hadde sovnet? Om du hadde ropt på en måte so jeg tolket dit henn at du forventet hjelp med å tørke opp eller liknende ville jeg blitt irritert og kansje svart noe liknende. Anonym poster: fc52aef0c38c12baaa9d738e6e18c4c0
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #23 Skrevet 12. mars 2013 Er faktisk litt enig med mannen din her jeg Dere begge er slitne, antar du er i permisjon siden du ammer såpass mye om natta, og at far skal på jobb. Det betyr at du kan sove på dagtid det. Skjønner godt at han er frustrert! Kjip kommentar å komme med fra din mann, men samtidig er det frustrerende å føle at man skal ta den tyngste børen på nattestid samtidig som man skal på jobb dagen etter. Synes du har vel lite forståelse for situasjonen. Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Hvem sa at jeg kan sove om dagen? Eldstemann går ikke i barnehage enda. Så her går det i ett gitt. Hi Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb Om eldste barnet ikke går i barnehage antar jeg at det sover på dagtid, så da kan du sove. Om det ikke sover på dagtid, ville jeg satt på en film, så du får 30-40 minutter på sofaen. Ellers får du skaffe deg barnehageplass, evt bedre rutiner på hjemmebane. Din mann kan umulig utføre sine arbeidsoppgaver skikkelig dersom han er totalt utmattet etter å ha måttet bakse med brorparten av ungemas på nattestid. Det er dere som har valgt å få to tette unger, og dere må ta konsekvensene av dette! Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Tuller du eller? Skjønner at du ikke har to tette! Eldste sover en time på dagtid, men da sover som regel ikke minste. Han skal også tas vare på, husker du? Jeg tar da alltid baby om natten pga ammingen. Og leser du innlegget en gang til så ser du at eldste var syk i natt, ergo unntakstilstand. Og mannen er hjemme nå, pga sykt barn! Minste er 2 mnd, da er det normalt ikke så mange rutiner enda. Herregud, glad jeg ikke kjenner deg irl. HI Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb Men hvorfor i heiteste helvete har dere fått to unger så tett når dere ikke evner å ta vare på dem kombinert med arbeid? Nei jeg har ikke to tette unger, NETTOPP pga denne situasjonen du er i. Det å sitte å syte over dette nå, er ikke noen andres problem enn ditt og din manns. Denne situasjonen er så fullstendig selvforskyldt. Burde tenkt på dette før dere satte i gang produksjonen, hva? Carma is a bitch Anonym poster: 1c33dbc68283cfc7094586d2175c2bad Jeg tror at det kan være flere enn karma som er en bitch her på denne tråden... Anonym poster: a2a84f8ee8647adfee70d0fd8dbc49e7
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #24 Skrevet 12. mars 2013 Jeg tror at om man skulle tatt til seg alt som blir sagt i kampens hete ved våkenetter og syke barn så tror jeg jammen ikke det var mange forhold som hadde overlevd småbarnstiden! Om man heller ikke skulle fått barn (!!!) pga at man blir slitne med en helt nyfødt og en eldre i hus, hadde det ikke vært mange familier med mer en et barn heller. Jeg reagerer mest på at du kaller mannen din psyk jeg da? Hva baserer du det på? Jeg vet ikke om han er det, men jeg begynner å lure litt. Her om dagen kranglet vi litt, da presterer han å si til eldstemann at mamma er slem mot pappa!!? Han klarer aldri å kontrollere seg foran barna. Han forsvarte det med at han ville at gutten skulle vite hvorfor pappa flyttet fra oss, at det var fordi jeg var slem mot han?! Han skjønner ikke at det er barnets psyke slike ting går utover, han tror han straffer meg. Dersom jeg tar det opp med han i ettertid, eller hadde vist han dette innlegget hadde han garantert sagt at det bare var kødd. Alt alvorlig er i ettertid bare kødd for han. Han er altså villig til å ødelegge barna sine psykisk pga kødd da?! Kjenner jeg er så lei, så oppgitt. Selv om jeg kjefter og maser en del, så vet jeg ikke om jeg kan finne meg i dette lengre. Jeg må tenke på barna. Eller er det hormoner som gjør meg ekstra sårbar? 2 mnd siden fødsel nå. Hi Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2013 #25 Skrevet 12. mars 2013 Jeg tror at om man skulle tatt til seg alt som blir sagt i kampens hete ved våkenetter og syke barn så tror jeg jammen ikke det var mange forhold som hadde overlevd småbarnstiden! Om man heller ikke skulle fått barn (!!!) pga at man blir slitne med en helt nyfødt og en eldre i hus, hadde det ikke vært mange familier med mer en et barn heller. Jeg reagerer mest på at du kaller mannen din psyk jeg da? Hva baserer du det på? Jeg vet ikke om han er det, men jeg begynner å lure litt. Her om dagen kranglet vi litt, da presterer han å si til eldstemann at mamma er slem mot pappa!!? Han klarer aldri å kontrollere seg foran barna. Han forsvarte det med at han ville at gutten skulle vite hvorfor pappa flyttet fra oss, at det var fordi jeg var slem mot han?! Han skjønner ikke at det er barnets psyke slike ting går utover, han tror han straffer meg. Dersom jeg tar det opp med han i ettertid, eller hadde vist han dette innlegget hadde han garantert sagt at det bare var kødd. Alt alvorlig er i ettertid bare kødd for han. Han er altså villig til å ødelegge barna sine psykisk pga kødd da?! Kjenner jeg er så lei, så oppgitt. Selv om jeg kjefter og maser en del, så vet jeg ikke om jeg kan finne meg i dette lengre. Jeg må tenke på barna. Eller er det hormoner som gjør meg ekstra sårbar? 2 mnd siden fødsel nå. Hi Anonym poster: 1e24a32ee93de66f4eca4a87e3296dfb Men her viser du til en situasjon som dere krangler. I kampens hete gjør man og sier mye rart. Og hva den ene parten gjør gjenspeiler hva den andre gjør og sier. Du er sikkert ikke så mye bedre enn han når dere krangler. Hvis du mener det er det du som er psyk. Skjønner at dere har problemer, men det har jo alle i småbarnstiden. Dette blir ikke saklig før du tenker over hvordan dere har det når dere ikke krangler. Så kan du tenke på hvorfor dere krangler. Anonym poster: 01b352fd51aa0117e401b25d4abc3c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå