Anonym bruker Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Herregud så søte De med voksenstemmene! Anonym poster: 95410bdfede3c10017ec11ac29f4facc
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 Ja, de er nydelige Anonym poster: 8cb0784c93bc3bbe3f361b54baf0673e
Katteskinnet Skrevet 11. mars 2013 #3 Skrevet 11. mars 2013 Ja! Hun jenta er jo bare såååå nydelig! Og så skjønn gutten her Nydelige.
MammantilNurket Skrevet 11. mars 2013 #4 Skrevet 11. mars 2013 Det er jo derfor de er med i reklamen Noen som har prøvd den med laks? Jeg er i utgangspunktet særs skeptisk til ferdigmat, men nysgjerrligheten tok overhånd forleden ... og vi testet ut den med kylling, pasta og bacon - fri og bevare meg så grusomt!! Kyllingen var knusktørr, baconet hadde en merkelig konsistens og det hele (inkludert ostesaus og broccoli) smakte intenst av purre (!), i tillegg til at den var ALT for salt. Minefelt!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2013 #5 Skrevet 11. mars 2013 Jeg er sååå stolt og heldig som får være tanten til en av dem *Må bare skryte litt* Anonym poster: 34a1892e2c58c0b3689bbea9fe9b8b9c
MammantilNurket Skrevet 11. mars 2013 #6 Skrevet 11. mars 2013 Jeg er sååå stolt og heldig som får være tanten til en av dem *Må bare skryte litt* Anonym poster: 34a1892e2c58c0b3689bbea9fe9b8b9c Skryt er på sin plass når man har så søt niese/nevø
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. mars 2013 #7 Skrevet 11. mars 2013 Det er jo derfor de er med i reklamen Noen som har prøvd den med laks? Jeg er i utgangspunktet særs skeptisk til ferdigmat, men nysgjerrligheten tok overhånd forleden ... og vi testet ut den med kylling, pasta og bacon - fri og bevare meg så grusomt!! Kyllingen var knusktørr, baconet hadde en merkelig konsistens og det hele (inkludert ostesaus og broccoli) smakte intenst av purre (!), i tillegg til at den var ALT for salt. Minefelt! På tide med en ny "ode til....." ? hihi
MammantilNurket Skrevet 12. mars 2013 #8 Skrevet 12. mars 2013 Det er jo derfor de er med i reklamen Noen som har prøvd den med laks? Jeg er i utgangspunktet særs skeptisk til ferdigmat, men nysgjerrligheten tok overhånd forleden ... og vi testet ut den med kylling, pasta og bacon - fri og bevare meg så grusomt!! Kyllingen var knusktørr, baconet hadde en merkelig konsistens og det hele (inkludert ostesaus og broccoli) smakte intenst av purre (!), i tillegg til at den var ALT for salt. Minefelt! På tide med en ny "ode til....." ? hihi . Fristende, fristende ... men tror heller jeg skal utvikle mine egne oppskrifter på hjemmelaget ferdigmat, skrive en bestselgende kokebok (og tjene bøttevis med cash), bli kjendis, danke ut Wenche fra God Morgen og til slutt få mitt eget matprogram på TV "MammantilNurket mekker mat" e.l. Nigella Lawson, gå hjem og ta deg en bolle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå