Gå til innhold

Noen som har funnet mannfolk på sukker.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har meldt meg inn der i mangel på noe bedre å gjøre :P

Vil egentlig være singel litt- men det skader vel ikke å titte?

Hva ser man etter på sånne sider da?

:)

Anonym poster: c36dd942bfb1d7d5060129562e97d67a

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ingen aning, men jeg har en venninne som har truffet mange idioter der... Huttetu... :P men noen er selvsagt sikkert normale ;)

Skrevet

Jepp.

Jeg så etter en mann med god match og felles interesser. Dro på et par dates, og fant så han jeg er sammen med i dag. Vi har vært sammen i snart seks år, og har barn og hus og full pakke :)

Anonym poster: 8c41aa5ca46cc8b1d5cd27c7bcd1d38f

Skrevet

Var gratismedlem på match en måned. Møtte mannen jeg nå er sammen med og har to barn med der! :)

Anonym poster: e789acc37de049cd336e920dc6031725

Skrevet

Jeg fant mannen min på Sukker :-) Nå er vi gift og har et barn.

Anonym poster: 6e7a5c6b59b56e21b51c967babd83530

Skrevet

synes de fleste der er så useriøse og ute etter sex, synes mobilove er MYE bedre

Skrevet

Jeg var på Sukker i vel to år før han dukket opp.

Mitt livs kjærlighet :)

Følg magefølelsen din, hvis noe ikke føles "riktig" i kontakt med en mann der, så er det som regel ikke det. Jeg har flere ganger stusset på småting, tenkt at jeg ikke skal dømme dem på forhånd og at alle kan formulere seg dumt.... men magefølelsen har aldri tatt feil. Når jeg har møtt disse mennene så har det vist seg å være total feil match, eller også at det har vært noe virkelig merkelig med dem.

Gjør klart at du ønsker et langvarig forhold i profilen din, ellers risikerer du veeeldig mange tilbud om sex, bli elskerinne osv. Det gjelder ikke alle, men menn uten bilde som kun vil gi bilde på mail skal du være litt obs på, snakker dere om å møtes bør du passe på å få fullt navn og telefonnummer av dem. Min erfaring er at menn uten bilde som ikke gir sitt etternavn eller bruker et tlf-nr som er hemmelig - de er ute etter elskerinner.

Mange advarsler her, men jeg har også truffet mange gode og hyggelige menn der. Hatt mange hyggelige samtaler, en del gode dater, fått et vennskap der..... og altså mitt livs store kjærlighet :)

Anonym poster: 3e09daaec66709a209c6717e0539352f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...