Anonym bruker Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Dere som fikk hemoroider etter første fødsel, hvordan gikk det etter andremann? Hvor lenge er det mellom fødslene? Jeg presset i litt over en time og var plaget med hemoroider en god stund etter fødsel. Nå har de kommet og gått litt i dette svangerskapet, og jeg gruer meg sykt mye til etter fødsel pga dette. Det gjorde sååååå vondt! Det er litt over 2 år mellom barna. Og til sist.. blir man noen gang helt kvitt dem, eller vil de komme og gå? Usj, det er så ekkelt!! Anonym poster: 0e33463dbe1c6735ca1a7f36926e6aa6
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 Litt over to år mellom mine også. Fikk en hemorroide på størrelse med ei drue etter siste fødsel. Sinnsykt vondt. Men fire mnd etter fødsel var den knapt merkbar Anonym poster: 08311d7b3cb2fdde430b7f8db189d70d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2013 #3 Skrevet 11. mars 2013 Jeg fikk hemoroider lenge før jeg ble gravid med nr 1. Men de ble ikke plagsomme før mot slutten av svangerskapet. Behandlet de den siste mnd før fødsel. Men hjalp ikke nevneverdig. Ble veldig plaget etter fødselen og måtte bruke klyster hvertfall den første mnd etter fødsel(hadde også veldig hard mage). Men så gikk det seg til og jeg merket ikke så mye mer til de. I andre svangerskap merket jeg de innimellom, men de var ikke plagsomme. Men plaget meg at jeg skulle gjennom enda en fødsel med hemoroider. Behandlet de denne gangen også, men uten effekt. Var ikke til å unngå at de ble verre under fødsel. Men jeg ble langt mindre plaget enn etter første fødsel. Samtidig hadde jeg fokus på å holde avføringen myk. Så jeg puttet innpå både svisker, lakris og mye vann allerede dagen etter fødsel. Og det funket. Fikk ikke hard mage i det hele tatt, og jeg gikk på do helt uten problemer. Var litt over 2 år mellom fødslene. Anonym poster: d841154eb5bf3d9673fe324fb60ae4bf
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2013 #4 Skrevet 11. mars 2013 Dere som fikk hemoroider etter første fødsel, hvordan gikk det etter andremann? Hvor lenge er det mellom fødslene? Jeg presset i litt over en time og var plaget med hemoroider en god stund etter fødsel. Nå har de kommet og gått litt i dette svangerskapet, og jeg gruer meg sykt mye til etter fødsel pga dette. Det gjorde sååååå vondt! Det er litt over 2 år mellom barna. Og til sist.. blir man noen gang helt kvitt dem, eller vil de komme og gå? Usj, det er så ekkelt!! Anonym poster: 0e33463dbe1c6735ca1a7f36926e6aa6 Anbefaler Malt Extrakt - putt det i kaffen eller spis ei t-skje eller 2 eller 3 i løpet av dagen, samt at du drikker mye vann. Har i mange år slitt med hermorider og etter nummer 1 var det plagsomt ille.....men etter å ha begynt å bruke malt extrakt i kaffen, så fikk jeg raskt magen i orden og plagene forsvant. Kan virkelig anbefales. Anonym poster: 3466dde27e420b7091db91f32cc9fea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå