Rivjernet Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Hva er ditt beste råd mot luftsmerter hos baby??
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 har vært der selv ja........vi har akkurat blitt ferdig med deg! Det vi gjorde (selv om han gråt i flere timer) mannen holdt han slik at magen lå på underarmen hans, jeg la han på magen over lårene mine og vugget de fra side til side, gikk tur i vognen, masserte magen med sirkelbevegelser med klokken, minifom (dette kan gi luft!!!!)........men det var liksom ikke så mye som hjalp, vi tror kanskje at tarmbakteriene hans ble ødelagt siden jeg fikk antibiotika når han var 6 dager pga brystbetennelse. jeg sluttet å drikke te, kaffe,brus,alt med melk i,men ikke noe hell det beste er vel å smøre seg med tålmodighet og huske at en dag er det over. en blir kokko i hodet og det er viktig å dele på det
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2013 #3 Skrevet 11. mars 2013 Da førstemann hadde kolikk så kledde vi på han nattdrakt og kjørte lange turer i 3 mndr. Med nr to så var vi hos kiropraktor, akupunktør, vi masserte magen, la en påskrudd barbermaskin på vasken siden lyden roet henne ned, bærte henne på en spesiell måte, ga sukkervann og rapet så ofte vi kunne, og mye mer. Dessverre var det slik at hvis det hjalp så var det akkurat der og da. Da vi sluttet var det back on track. Kolikk er grusomt og knalltøft for både baby og foreldre. Lykke til! Anonym poster: dc22770841dff2410dfb1b43a673b51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå