Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med stor tiss? De fleste jenter/kvinner er utryrt med en skjede på ca 10 cm. At min er tykk og god er viktigere enn at den er lang? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha !

Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan dette fungerer.

Skrevet

Dette er et jente-sted skjønner jeg. På tide at en skikkelig mann dukker opp.

Skrevet (endret)

For min del har lengden noe å si! Mye bedre opplevelse, og eneste mulighet for vaginal orgasme. Har prøvd begge deler, min første sambo var av den typen du betegner deg som. Min mann har en noe lengre og det passer meg veeeeldig mye bedre :-) men vi er jo alle ulike og sex er jo også så mye mer enn samleie!

Endret av Småbruk
Skrevet

Man må prøvekjøre hesten før man kjøper den! Er han bitteliten så sender iallefall jeg han videre!

Skrevet (endret)

Hmm ... dette er vel ikke en problemstilling jeg tenker sååå mye på, men jeg tenker at du har helt rett m.t.p. det fysiske aspektet.

Det er også et sosialt og historisk perspektiv som vi kan se litt på. Dersom vi ser på hulemalerier fra steinalderen, kunst fra antikkens Hellas og fruktbarhetsritualer fra vikingtiden (hvor et blant annet inneholder bruk en avkappet hestepenis pakket inn i løk og linduker!!) ser vi at en "stor tiss" settes i sterk sammenheng med fruktbarhet i en, i mangel av et bedre ord, sosiokulturell kontekst.

Det er også et "instinkt-perspektiv" å ta hensyn til - vi vil formere oss og velger derfor pertnere som vi oppfatter som sterke og solide eksemplarer av arten (vi er faktisk primater).

:)

Så vidt jeg vet er det ingen sammenheng med størrelse på tissen og fertilitet.

Endret av MammantilNurket
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Er blitt fortalt at den passet perfekt;)!

Skrevet

Hva er greia med stor tiss? De fleste jenter/kvinner er utryrt med en skjede på ca 10 cm. At min er tykk og god er viktigere enn at den er lang? Eller?

"Greia" er at stor, inntil et visst punkt, føles bedre enn liten. Det stemmer rett og slett ikke at noe ikke kan stikkes lenger enn 10 cm inn i skjeden. Størrelsen betyr veldig mye, det er ikke til å komme bort i fra. Det må derimot ikke forstås som at jo større jo bedre - *for* stor gjør vondt. Men 10 cm er stusserlig, altså. 16 er bra.

Jeg må dessuten få føye til at dersom en mann omtaler kjønnsorganet sitt som "tissen", så mister jeg lysten fullstendig. Det er det man kaller kjønnsorganet til små barn. Det er heller ikke den store turn-onen når en mann omtaler sitt eget kjønnsorgan som "tykk og god". Om den er god er vel ikke opp til deg å avgjøre? Og tykkelse er viktig, absolutt, men en kort, tykk en er ikke optimal.

Skrevet

Hahaha, nå fikk jeg meg en god latter:-D (ikke slemt ment;-)

Jeg kan bare svare for meg selv; jeg har sett og prøvd mange ulike varianter av...penis..., og kort oppsummert var det utstyrets eier som avgjorde kvaliteten på sexen;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...