Gå til innhold

O R K E R I K K E F L E R E K L O K E ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...visdomsordstatuser på Facebook...

Det er fullt!! Det er ikke mulig å leve ut alle sammen PÅ LIKT!

I give a flying fart i om det er Dalai Lama, Buddah sjæl eller Roald Dahl sine beste tips for livet. Orker ikke mere.

STOOOOOOOOOOPP!

*hiver innpå en cookie til som trøst*

Ååh...

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Jeg synes du bør skifte venner i så fall. Jeg hadde ikke klart å ha venner med veggord og annenhåndsklokskaper, det er jo bare pinlig.

Skrevet

Ja, det var jo det jeg burde. De spammer ikke min vegg siden de har begrenset tilgang hos meg, men newsfeeden a mårr...

Trenger ikke mer enn en så er det en for mye gitt. Åjåjåj.

På tide å rydde litt ja.

Skrevet

Hehe. Takk for at du setter ord på det. Jeg har notert meg at det er kvinner på min egen alder som er verst. Dvs. Kvinner i sitatalderen. Ufattelig klissete. Sleng på noen pusekatter og valper i "morsomme" vinkler i tillegg og man virkelig oppfunnet kruttet.

Skrevet

Og så alle disse åndelige bildene og "lik hvis du hater kreft- jeg vedder på at bare 1% kopierer dette", "gi meg en klem, de som ikke gjør det er ikke virkelige venner", "de som ikke kopierer og spammer ned facebook med denne statusen er for barnemishandling", "hvis du får hjerteinfarkt må du knipse fem ganger og riste på hodet og vips blir du helt frisk igjen" osv..

Gaaaah!

Gjest sug lut
Skrevet

Sånn i tilfelle jeg glemmer hvorfor jeg ikke er på Facebook, lizzom.

Gjest Anybody
Skrevet

Hahahaha hater slikt! Jeg har begynt å "ta igjen" dvs de typiske sitatene "vi er alle vår lykkes smed, alt blir bra om du bare er positivt da får du et godt og rikt liv og alt blir bra" Eller "negativ innstilling er negativt liv, om du har det kjipt er det din egen feil"

Slike type sitater pleier jeg og komentere, og jeg er da noe ufin:

"så utrolig bastant av deg å mene at om du kun tenker positvit og er glad går det deg alltid bra, så mener du da oppriktig at alle barna som utsettes for barne misshandlig og overgrep kan takke seg selv? At alt det opphører den dagen de bare tenker positivt? "

Da roer ofte lykke spammingen seg en del!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...