Gå til innhold

Gardermoen og bruk av paraplytrille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ut å reise med to små barn og skal ha med en paraplytrille. Må man sjekke inn denne som spesialbagasje, eller kan vi bruke den frem til gaten? Noen som vet? Vi reiser forresten med StarTour.

Anonym poster: 7f9c89a88fe92e1afd1117f59b5290df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har reist masse med fly og vogn.

Ved innsjekking av baggasje sier du at du gjerne vil ha vognen med gjennom sikkerhetskontrollen og helt fram til flyet.

Du får en lapp som henges på vogna og den sjekkes manuelt i sikkerhetskontrollen. Når du skal ombord i flyet pakker du den bare sammen og leverer den til personalet som tar hånd om den.

Du får den tilbake ved utgangen av flyet når du lander. HVis du skal mellomlande får du den også slik at dere kan bruke den på terminalen til neste fly går.

Har alltid gjort det slik når jeg har reist så det er nok ikke noe problem :)

God tur :)

Skrevet

Ja, vi har hatt vogna som spesialbagasje når vi har flydd. De har triller på flyplassen du kan låne til gaten, så det er null problem :)

Anonym poster: 0af702e36a5782728258ee24ba166acd

Skrevet

Ja, vi har hatt vogna som spesialbagasje når vi har flydd. De har triller på flyplassen du kan låne til gaten, så det er null problem :)

Det kan nesten lønne seg å ta vogna med helt til flyet i stedet for å sende den som spesialbaggasje siden den får en langt mere røffere behandling da. Selv om du sender den som spesialbaggasje kan det gå hardt for seg.

Har du den med til flyet blir den bare lastet rett inn og ut uten så mange løft og operasjoner for å få fraktet den til baggasjeutlevering.

Har sett mye rar behandling av barnevogner så jeg synes det er best og ha kontroll på den så lenge som mulig. Kjedelig om den blir ødelagt selv om du får det erstattet.

Skrevet

bagasje

Skrevet

bagasje

Ja ja, så lærte jeg noe nytt i dag også da! Hurra for det.

BAGASJE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...